x

Volkswagen ID.5 i ID.5 GTX. Najljepši u porodici

Vrijeme je za “električara” u coupe stilu, tj. Volkswagen ID5. U najsportskijoj verziji GTX-a imati će pogon na sve točkove i dva motora ukupne snage 299 KS.

Elegantan E-SUV coupe – ovaj izraz su predstavnici Volkswagena često koristili tokom predstavljanja električnog automobila: Volkswagen ID.5 i njegova sportska varijante ID.5 GTX. Štaviše, također je naglašeno da je to prvi potpuno električni SUV coupe u ponudi marke. I zasad je u vrhu cjelokupnog elektrificiranog asortimana.

Nije ga teško usporediti s ID.4 koji je već dostupan na tržištu. Dovoljan je pogled na tehničke podatke da vidimo da se Volkswagen ID.4 i ID.5 malo razlikuju. Volkswagen ID.5 je samo 15 mm duži i 18 mm niži. U slučaju ID.5 GTX razlike su još manje (2 mm dužine i 12 mm visine). Štaviše, svi ID.4 i ID.5 se proizvode u istoj tvornici u Zwickauu, koja je u nekim prošlim vremenima bila poznata po proizvodnji Trabanta.

Asocijacije na coupe obično znači jedno – usku kabinu. Ništa drugačije nije u slučaju ID.5. Volkswagen je prilično dobro izračunao da donja linija krova osigurava samo 12 mm manje prostora za glavu za putnike straga. U ovako velikom automobilu to je praktički neprimjetno.

Slično je i s prostorom za noge. Čak će i veliki putnici putovati vrlo udobno na stražnjem sjedalu (na kraju krajeva, međuosovinski razmak je 276 cm).


Ništa drugačije nije ni sprijeda. I sve to u okviru pristojnih završnih materijala, u kojima više ne možete tražiti nikakvu životinjsku kožu.

Volkswagen tvrdi da je ID.5 više od nove verzije karoserije ID.4. Spomenuto je da će automobil kada se pojavi na tržištu odmah biti dostupan s posljednjom trećom generacijom ID.Softwarea 3.0. Predstavnici marke tvrdili su da je stabilnost i glatkoća softvera značajno poboljšana.

Novi softver također znači dodatne sigurnosne dodatke. Volkswagen paket Travel Assist obogaćuje funkcijom automatske promjene trake na autocesti (potrebno je samo upaliti pokazivač i automobil će promijeniti traku čim to bude moguće i sigurno). Također će biti poboljšano automatsko upozorenje na opasnosti na cesti putem Car2X povezivanja. Kada idemo lošijom cestom bez naslikanih vodoravnih linija ili naiđemo na saobraćajnu gužvu, i onima koji putuju u blizini bit će poslano odgovarajuće upozorenje.


Bez obzira na odabranu cestu, čini se da je ID.5 dobar suputnik za dugo putovanje, ako uzmemo u obzir domet. Volkswagen ID.5 s baterijom od 77 kWh preći će do 520 km (prema WLTP). U slučaju sportskog GTX-a, domet je 30 km kraći i iznosi 490 km. Ali nešto za nešto. U GTX-u ćemo koristiti pogon na sve točkove i dva motora ukupne snage 299 KS i 460 Nm okretnog momenta. U ID.5 možete računati samo na stražnji pogon i manju snagu (ovisno o verziji iznosi 174 KS ili 204 KS).

Zanimljivo, coupe ima nešto veći prtljažnik u odnosu na ID.4 (549 litara umjesto 543). Punjenje baterija može biti jako brzo. Vozilo radi s punjačima snage do 135 kW, zahvaljujući kojima se može puniti i do 80 posto za otprilike pola sata. Samo još trebate pronaći punjač u Bosni i Hercegovini.

Šta je još interesantno?

Volkswagen ID.5 možda ima puno najnovije tehnologije, s IQ.Lights svjetlima i sistemom glasovne kontrole u prvom planu. Bit će i npr. head-up s funkcijom proširene stvarnosti.


(Automobili.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.