x

Volkswagen otkriva prve tehničke detalje ID.Buzza. Premijera najavljena za 9. mart

Unutrašnje dimenzije slične T6.1, nekoliko verzija karoserije i detalji pogona. Iako je premijera ID.Buzza zakazana za 9. mart, Volkswagen je već odlučio otkriti nekoliko detalja.

Bliži se premijera Volkswagen ID.Buzza. Nakon predstavljanja prototipa 2017. Njemačka će konačno pustiti model u serijsku proizvodnju. Nije moglo bez dizajnerske reference na model T1, koji je igrao vrlo važnu ulogu u historiji Volkswagena.

Zato će ID.Buzz imati pogon na stražnje točkove. Izgrađen na modularnoj MEB platformi električara, novi će se Volkswagen model pohvaliti prostorom dostojnim T6.1, dok će imati manje vanjske dimenzije koje će olakšati manevrisanje u gradu i uskim ulicama.

Na početku će biti dostupne i putnička i dostavna verzija. U prvi će se ukrcati pet osoba, a sa svim putnicima može primiti 1121 litru prtljage. Kombi će pak moći primiti tri osobe i imat će tovarni prostor od 3,9 m³.


Osnovna varijanta bit će duga 4712 mm, široka 1985 mm i visoka 1937 mm (dostavnjak će biti 1 mm viši). Zauzvrat će međuosovinski razmak iznositi 2.988 mm, što nije puno manje nego kod spomenutog T6.1.

Kasnije će biti dostupna i proširena verzija. To znači da je varijacija od 7 osoba vrlo vjerojatna, iako Nijemci ne otkrivaju planove. Poznato je, međutim, da će promjer okretanja biti nešto više od 11 metara, a na izbor će biti i felge promjera od 18 do 21 inča.

Volkswagen je otkrio i nekoliko detalja o motoru i bateriji. Stražnju osovinu pokretat će motor od 204 KS s okretnim momentom od 310 Nm, što će omogućiti ID.Buzzu da ubrza do 145 km/h (elektronički ograničena brzina). Za početak će biti dostupna varijanta s kapacitetom baterije od 82 kWh (77 kWh neto) .


No, još nije precizirano kakav će domet Volkswagen imati s ovakvim kompletom. Nema sumnje da će kasnije biti više varijanti pogona i baterija. Također je poznato da će na ID.Buzzu biti nekih tehničkih noviteta.

Model će se moći opremiti, između ostalog s automatskim sistemom parkiranja, koji će omogućiti ulazak i izlazak s parkirnog mjesta bez sudjelovanja vozača. Osim toga, postojat će i Car2X sistem koji će omogućiti komunikaciju s drugim vozilima i cestovnom infrastrukturom.

Cijelu sliku automobila dobit ćemo 9. marta, kada je Volkswagen isplanirao službenu premijeru. Za sada, automobili još uvijek putuju po evropskim gradovima u sklopu završnih testova prije puštanja u saobraćaj.


(Automobili.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.