x

Volkswagenov jeftini model osvaja Kinu

Novi auto-brend nosi oznaku Jetta i namijenjen je isključivo kineskom tržištu.

Njemački proizvođač pokrenuo je ranije ove godine novu niskobudžetnu automobilsku marku u Kini, a već prva tri mjeseca prodaje pokazuju da je Jetta pun pogodak.

Ovaj zasebni brend u okviru VW grupe za sada ima svega dva modela i u prvih 90 dana prodaje privukao je skoro 30.000 kupaca.

Osnovu automobilske marke Jetta čine VA3 sedan – pristupačna kompaktna limuzina koja se ranije u Kini prodavala kao Jetta (razlikuje se od evropske Volkswagen Jette) i kompaktni SUV VS5 (praktično prepakovani Seat Ateca).

Skoro 80% dosadašnje prodaje otpada na SUV. Očekuje se da će interesovanje kupaca za vozila marke Jetta biti još veće, s obzirom da je nedavno lansiran i treći model – SUV VS7 baziran na Seat Tarracu.

Inače, sva tri modela se izrađuju u fabrici kinesko-njemačke kompanije FAW-Volkswagen, u gradu Čengdu, a proizvođač navodi da mu je ciljna grupa mlađa populacija iz velikih kineskih gradova, i to pretežno oni koji kupuju svoj prvi automobil.

Prema statističkim podacima, niskobudžetni automobili čine oko trećine prodaje putničkih vozila u Kini, a za 80% njihovih kupaca to je prvi auto koji posjeduju.

Volkswagen navodi da su kineski kupci koji prvi put dolaze u posjed sopstvenog automobila u prosjeku oko 20 godina mlađi od onih u Evropi ili Americi, a spremni su da za svoj prvi auto potroše 8.000-15.000 evra.


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.