x

Zašto je Red Bullov F1 bolid 2023. tako brz?

Nekako je Red Bull uspio spojiti ključne osnove izgradnje F1 bolida kako bi imao najsnažniju pogonsku jedinicu, najmanji otpor, najbolju vuču iz zavoja, najveću potisnu silu i najbolje trošenje guma.


RB19 ima tako visok nivo prijanjanja da vozači mogu stajati na gasu, s povjerenjem, rano nakon izlaska iz zavoja, što im takođe pomaže niz sljedeću ravninu.

Svaka pojedinačna aerodinamička površina uticat će na nivoe otpora i potisne sile i tu je Red Bull zakucao nove visine.

Iz njihovog paketa bočnih podova, koji su mnogi timovi pokušali ponoviti, i što je još važnije, s poda, bolid proizvodi toliko potisne sile u zavojima, bez stvaranja previše otpora na ravninama kada brzine prelaze 120 mph.

Ono što je još impresivnije jest kada se DRS otvori, Red Bull dobija više brzine od bilo kojeg drugog bolida, što je još jedan veliki plus aerodinamičnosti u zadnjem dijelu vozila.

Niko osim Red Bulla neće znati kako im je to pošlo za rukom i teorije o fleksibilnoj podnici, koja stvara potisnu silu u zavojima i ne proizvodi mnogo otpora, ili pametan trik s ovjesom mogao bi doći u prvi plan tokom sljedećih nekoliko mjeseci.

Ogromno priznanje mora se odati i Hondi, uprkos službenom odlasku japanskog proizvođača krajem 2021. godine, jer je njihov preokret iz McLarenovih dana u najbolju pogonsku jedinicu u F1 bio ništa manje nego izvanredan.

Možda imamo samo dvije trke, ali RB19 bi mogao pasti kao vrlo poseban bolid s nekim od najpametnijih ljudi u motosportu koji grade potencijalnog obarača rekorda ako se po prvim trkama može zaključiti, prenosi "Total Motorsport".



KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.