x

AC Schnitzer se opet igra s konjima!

Njemački tuner AC Schnitzer je postavio svoju ljestvicu izgleda i snage za BMW M2. Njihova interpretacija se dugo očekivala, a evo i zašto…

Za BMW M2 mnogi govore kako je jedan od najboljih automobila koji je izašao iz M odjela. Tvorničkih 370 KS iz 3,0 litrenog turbomotora više je nego dovoljno za automobil koji može biti za svakodnevnu upotrebu te automobil za vikend vožnju na stazi. Prema CarBuzz, već je prošao određenim tunerima kroz ruke, ali AC Schnitzer je tuner koji pruža zasigurno jedan od najboljih tretmana za BMW automobile.

 

Za početak, navedenih 370 KS im je očito bila mala brojka pa su ukupnu snagu podigli na 420 KS. Sigurno si mislite da i to nije tako velika snaga te da su mogli izvući još više, ali ovo je najbolja granica na kojoj AC Schnitzer svojim kupcima može ponuditi garanciju na prijeđenih 59, 500 km. Okretni moment je porastao na 578 Nm te automobil ubrzava do stotke za 4,1 sekundu umjesto prijašnjih 4,3 sekunde. Promjena nije ogromna, ali nisu svi ludi za rušenjem vremenskih rekorda.

 

Zapravo, povećanje okretnog momenta je najbolje prikazano ubrzanjem na otprilike 80 km/h do 180 km/h. Brojke tako kažu da tvornički M2 ubrzava za 9,8 sekundi, dok AC Schnitzerova poslastica spušta vrijeme na 8,2 sekunde. Promjene su zahvatile najviše ECU te ispušni sustav.

 

Kako bi se snaga mogla fino kontrolirati, AC Schnitzer je dodao set potpuno podesivih RS opruga. Naravno, ništa ne prolazi bez elemenata od ugljičnih vlakana. Automobil je tako olakšan karbonskim prednjim krilom te stražnjim krilom, difuzorom i spliterima u GT stilu.

 

U ponudi je također i nekoliko različitih uzoraka felgi za sve ukuse. Dolaze s veličinom od 19″ i 20″ s različitom završnom obradom. Unutrašnjost je zahvaćena s nekoliko gotovo neprimjetnih promjena kao što su AC Schnitzer pedale, odmarač za nogu, ručna kočnica te tepisi s AC Schnitzer uzorkom.

 

M2 je sam po sebi perfektan automobil te AC Schnitzer zna da ga nije bilo potrebno dodatno poboljšavati (unakaziti) nekakvim spektakularnim promjenama koje u puno slučajeva ne ispadnu dobru te naruše osnovnu smisao i ljepotu automobila.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.