Ekskluzivno na trećem Sarajevo Marketing Summitu: Kako osvojiti publiku zauvijek!

27.10.2016 10:00
ekskluzivno-na-trecem-sarajevo-marketing-summitu-kako-osvojiti-publiku-zauvijek-main

Marketing 2020: Podignite se na viši nivo, učite od najboljih, upoznajte najbolja potrošačka iskustva i najbolje marketinške alate.

Učesnici trećeg Sarajevo Marketing Summita, koji će se održati u četvrtak, 27. oktobra, u Kongresnom centru hotela Hills u Sarajevu, imat će priliku da upoznaju legendu sarajevskih nadrealista, mr. tv produkcije, Zenita Đozića, i čuju njegova predavanja o temi ``Kako osvojiti svoju publiku zauvijek``. 

 

Glumac Zenit Đozić će u svom izlaganju otkriti tajne prepoznavanja potreba publike, kako napraviti regionalni »proizvod«, kako ispisati nove priče koje ostaju generacijama, kako se igrati sa osjećajima publike… Interesantno i za marketare. Saznajte kako iskustvo iz pozorišta i filma prenijeti i u živote naših proizvoda i marki...

 

Svoj pogled na marketing, te kako pratiti aktivnosti da bi bili pobjednici, pokazat će i Ivona Janjić - Marketing Communications Director (Agrokor group).

 

U prezentaciji ćemo vidjeti menadžerski pogled na marketing i kako najefikasnije rukovoditi svojim proizvodima na više tržišta. Kako trebamo organizirati i kako pratiti međunarodne marketinške aktivnosti da bi naše marke na više tržišta postigle rast? Iskustva Ivone Janjić i uspjeh marki za koje je radila i radi, garancija su za izuzetno korisnu prezentaciju. Interesantna za sve one kojima je fokus poslovni uspjeh i postizanje rasta na više tržišta.

 

Ovo je samo dio programa i vrhunskih marketinških stručnjaka koje ćete imati priliku upoznati, pored više od 400 učesnika koje očekujemo na Summitu.

Upoznat ćete govornike koji su spremni da sa vama podijele studije slučaja, how-to razgovore i spoznaje.

 

Ostvarite nove poslovne kontakte, učite jedni od drugih, razmijenite iskustva i uspješno iskoristite različite prilike i potencijale  marketinga 2020!

Više informacija o programu summita na www.marketing-summit.ba


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.