x

Renault poslao Talisman u penziju

Početkom godine, Volkswagen je okončao proizvodnju Passat limuzine u Evropi, a sada to isto čini Renault sa svojim porodičnim sedanom.

I dok proizvođač iz Volfsburga i dalje izrađuje karavan verziju, Francuzi su ukinuli i nju. Drugim riječima, ovo je potpuni kraj za Talisman, automobil koji je imao ambiciju da naslijedi nekada uspješnu Lagunu.

Vijest nije iznenađenje s obzirom da je Renault i ranije najvljivao da će odustati od Talismana, što se i dogodilo kada je krajem februara zvanično okončana proizvodnja ovog automobila.

Što se tiče francuskog proizvođača, on sada u ponudi u Evropi ima samo jednu limuzinu.

U odabranim zemljama i dalje se prodaje kompaktni Megane GrandCoupe. Sa druge strane, nakon što je 2019. izbacio iz game Clio karavan u petoj generaciji ovog gradskog automobila, i sada Talisman, jedini preostali karavan marke Renault je Megane GrandTour.


Sunovrat limuzina - ko će opstati, a ko profitirati?

Pošto klasične limuzine sve više gube na popularnosti, Renault ne planira direktnog nasljednika Talismana. I nije usamljen u tome.

Vjeruje se da Volkswagen neće lansirati novu Passat limuzinu, a očekuje se i da će nasljednik modela Opel Insignia biti SUV, dok nedavno predstavljeni Ford Mondeo za kinesko tržište neće doći u Evropu.

Sudbina modela Peugeot 508 je za sada nepoznata, ali se postoji nada da će se ovaj automobil zadržati i u sljedećoj generaciji.


Sa druge strane, Citroen C5 se tehnički gledano vratio, ali njegova forma se promijenila pošto je to sada mješavina karavana i krosovera.

Postoje izgledi da će Mazda sljedeću generaciju "šestice" ponuditi i u Evropi, i to baziranu na mehaničkoj platformi sa zadnjim pogonom.

Toyota je nakon ukidanja Avensisa Evropljanima počela da prodaje limuzinu Camry Hybrid, ali taj automobil i nije baš naročito tražen u ovom dijelu svijeta.

Kada se sve ovo uzme u obzir, sljedeća generacija Škode Superb ima dobre izglede da postane najpopularnija limuzina srednje veličine u mejnstrim segmentu.


(B92)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.