x

Renault Trucks predstavlja novi Renault Master!

Novi Renault Master će biti predstavljen na narednom Sajmu komercijalnih vozila (CVS) u Birmingemu. Novi Renault Master biće dostupan u verzijama od 2,8 do 4,5 tone, karakterišu ga savremen dizajn, nove snage motora, tehnologija dvostrukog turbokompresora, ESC kao standardna oprema i ekološki režim rada /Eco-Mode/ radi podsticanja ekonomične potrošnje goriva.

Renault Trucks će predstaviti novi Renault Master na Sajmu komercijalnih vozila koji se održava u Birmingemu od 29. aprila do 1. maja 2014. godine. Model će biti dostupan u verzijama od 2,8 do 4,5 tone i to kao furgon, vozilo sa jednostavnom šasijom i produženom kabinom, kombi, autobus i vozilo sa utovarnom platformom. U ponudi će se, takođe, naći konfiguracije sa prednjim ili zadnjim pogonom, sa jednostrukim ili duplim točkovima, sa ručnim ili automatskim menjačem. Novi Renault Master je savršeno rješenje za klijente koji posluju u gradskim zonama.

 

Novi Renault Master ima tehnologiju dvostrukog turbokompresora (na motorima od 135 i 165 KS). Ova tehnologija omogućava da turbokompresor niskog pritiska i turbokompresor visokog pritiska rade naizmjenično ili istovremeno, čime se dobija maksimalan pritisak prehranjivanja motora tokom svih faza njegovog rada. Vozačima ove novine omogućavaju udobniju vožnju, bolje performanse i, istovremeno, manju potrošnju, pa tako i manju emisiju ugljen dioksida.

 

Kupci koji izaberu novi Renault Master moći će da uštede gorivo i uz pomoć sistema za ekološki režim rada /Eco-Mode/. Ovaj sistem se, kao dio standardne opreme, ugrađuje na verzije sa motorima od 135 KS i 165 KS. Vozač može da optimizuje potrošnju goriva jednostavnim pritiskom na dugme koje se nalazi na instrument tabli. Sistem Stop & Start ugrađuje se kao deo standardne opreme u verzije sa motorima od 135 i 165 KS novog Renault Master-a. Pomenuti sistem automatski stavlja motor u stanje mirovanja dok vozilo stoji na semaforu. Motor ponovo počinje da radi jednostavnim pritiskom na kvačilo ili ubacivanjem u prvu brzinu. U kombinaciji sa tehnologijom dvostrukog turbokompresora, ovi sistemi omogućavaju uštedu goriva i do 10%.

 

Novi Renault Master ima Euro 5 motor od 2,3 litra i nudi široku lepezu izlazne snage: za vozila sa ručnim menjačima (110 do 165 KS) na raspolaganju je pet kategorija snage motora, dok vozila sa automatskim menjačem (125 i 150 KS) imaju dvije kategorije snage motora. 

 

Što se tiče bezbjednosti, sve verzije novog Renault Master-a standardno su opremljene ESC komandom koja reguliše pravolinijsko kretanje. ESC obezbjeđuje manevrisanje i optimalnu bezbednosti, jer ima i funkcije za pomoć pri kretanju na uzbrdici (Hill Start Aid), pomoć pri naglom kočenju (Emergency Brake Assist), elektronsku kontrolu prianjanja pneumatika (Extended Grip), funkciju za regulisanje stabilnosti prikolice (Trailer Swing Assist), prilagodljivu regulaciju tereta (Adaptative Load Control) i sistem za spriječavanje prevrtanja (Anti Rollover control System).  

 

 

Izvor: automoto.ba/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.