x

BMW s reklamom za M4 GTS, preuzima FIATU ulogu najjačeg brenda na svijetu!?

Iako smo mislili da je FIAT postao najjači brend na svijetu, dogodilo se nešto neočekivano i tu bi ulogu ipak mogao preuzeti BMW!?

Prije svega desetak dana objavili smo vijest kako je FIAT postao “najjačim brendom na svijetu”, i to smo izjavili samo zato što je FIAT za svoje glavno lice reklamne kampanje izabrao nikog drugog već Chucka Norrisa, a od njega nema jačeg, zar ne?!

 

Koliko god bili štovatelji teksaškog rendžera i viceva (tj. činjenica) o snazi “nepobjedivog” Chucka Norrisa, ipak smatramo da postoji legenda koja je još jača od njega (da usudili smo se napisati ovo, i svjesni smo da riskiramo posjet g. Norrisa u redakciju). No s takvom pretpostavkom očito nismo jedini, jer to očito zna i BMW, kad se upravo ta marka za svoj M4 GTS u reklamu odlučila ubaciti najvećeg majstora borilačkih vještina.

…a to je složit ćete se – Bruce Lee.

 

BMW je u novoj reklami za kinesko tržište upotrijebio video isječke iz Bruce Leeovog intervjua u kojem on na sebi svojstven (i pomalo filozofski način) objašnjava moć vode, te su to vrlo elegantno uklopili u predstavljanje sustava za ubrizgavanje vode. Znate onaj sustav koji potpisuje tvrtka Bosch, te koji je ugrađen u BMW M4 GTS. Napomenimo samo da dotični model iz trolitrenog biturbo rednog “šestaka” izvlači 494 KS, te da su taj model proizveli u svega 830 primjeraka od kojih je 27 isključivo za promotivne svrhe.

 

Tekst koji Bruce Lee ovdje citira, izvorno je sam napisao za svoju kratku ulogu u TV seriji pod nazivom “Longstreet”:

 

“Nemojte se smjestiti u jedan oblik, prilagodite ga i izgradite svoj, i pustite ga da raste, kao voda. Ispraznite svoj um, budite bez forme i oblika – kao voda. Sad stavite vodu u čašu i ona poprima oblik čaše; stavite vodu u bocu i ona poprima oblik boce; stavite je u čajnik i poprimit će oblik čajnika. Sada voda može teći ili može rušiti. Budi voda moj prijatelju.”

 

Eto, sad kad znate o kome se radi, moramo vas zapitati kad bi proizvođači odmjeravali snage po likovima koje su uzeli za svoju promociju, tko bi tu bio jači brend?

 

Ako i dalje dvoumite, samo ćemo napomenuti da je Chuck Norris (iako samo za film), imao obračun s Bruce Leeom, i iz toga je ispala ni manje ni više već finalna filmska borba u filmu “Na zmajevom putu” (The Way of the Dragon) iz 1972. godine.

 

Da podsjetimo…Chuck Norris u tom filmu glumi američkog učitelja borilačkih vještina (Colt) kojeg je unajmila mafija da ukloni Tang Lunga (kojeg glumi Bruce Lee).

 

Da zakompliciramo dilemu i pretvorimo je u trilemu, sjetili smo se Volva, tj. još jednog glumca, i majstora borilačkih vještina koji je snimio reklame za auto industriju. Naravno, radi se o Belgijancu koji je svojim šakama, špagama i pokojim seks-skandalom također označio svijet filma i zadužio ga za preko nekoliko itekako interesantnih scena borbe. Naravno, ako je u to uopće postojala sumnja, Belgijanac se zove Jean-Claude Van Damme.

 

..a sad još čekamo da Steven Seagal snimi neku sličnu reklamu ili pak postane “ambasador” za neku tvrtku i reklame za auto-industriju s tematikom agresivnosti i borbe bit će kompletne.

 

Samo ne znamo za koju bi konkretno tvrtku Seagal mogao odraditi posao “ambasadora”. Možda za Daciju?

Hmmm…

 

Kad smo već počeli nabrajati, znate li da je i Jackie Chan snimio reklamu za Volkswagenov Caddy, i to onako kako samo on to radi u svom akcijskom stilu?

 

Izvor: Aautomobili.hr

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.