Evo zašto Porsche 911 R razočarava!
Mnogi se možda neće složiti sa mnom, ali mislim da rezultatno stanje ide u prilog razmišljanjima koja kolaju redakcijom. Uglavnom, evo o čemu se radi…
Prije nekoliko mjeseci je iz Porschea stigla vijest o „apsolutno vozačkoj“ 911-ici. Radilo se o još jednoj verziji aktualnog „elfera“ koji umjesto oznake GT-nešto, Turbo ili Carrera-nešto-svašta ima sufiks u obliku slova R. Za mnoge je to tek jedno slovo koje nema neko posebno značenje, no za Porsche je već u sklopu prezentacijskih materijala, tj. prije izlaska samog automobila na tržište definiran „pravi vozački“ 911 i svojevrstan povratak korijenima.
Super, zar ne?!
Što se mene tiče, pogledom na prve fotografije automobila nisam bio pretjerano impresioniran. Dapače, Porsche 911 R je an mene djelovao zbunjujuće, jer se u sklopu tog (kako se ispostavilo) doista posebnog automobila nalazila sva sila detalja i dijelova „posuđenih“ s nekih drugih varijacija na temu 911-ice. Stoga ne mogu reći da je ručni mjenjački sklop bio dovoljan za fascinaciju i zato je inicijalna reakcija od moje strane bila u maniri „o ne opet“.
S vremenom su krenula testiranja i seciranje ove „vozačke“ 911-ice u najsitnije detalje. Sastavljena je sva sila službenih i manje službenih osvrta na sam automobil i ideju iza njega. Samim time je ipak bilo teško zauzdati oduševljenje, jer je upravo ova verzija jednog od najslavnijih automobila u povijesti konačno dobila surovost u listu serijske opreme, a to je pak hvale vrijedno na kojem god jeziku se oko toga izrazili.
Još bolje, zar ne?!
Izvor: automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.