x

Honda NSX i Lamborghini Aventador u napetom dvoboju!

Nije bitno kojom metodom dođeš do rješenja zadatka, bitno je da je rješenje točno – učili su nas u školi. Zapravo, nisu, ali trebali su. Lamborghini i Honda dva su proizvođača automobila čije proizvode obično ne dovodimo u vezu, ali itekako zanimljivo zvuči usporedba njihova dva supersportaša koja sasvim drugačijim metodama dolaze do istog cilja.

Unatoč neosporivoj činjenici da su dva automobila o kojima pričamo namijenjena kompletno drugačijem tipu kupaca, na kraju dana proizvedeni su s istim ciljem, a to je da budu brzi. Aventador kao igrač razuzdanih Talijana to radi uz gromoglasnu popratnu buku i agresivan napadački styling, što se prije svega dopada onima koji žele unijeti poprilične količine teatralnosti u svoj život, ali i svugdje gdje se pojave. S druge strane, Hondin je supersportski NSX dijametralno suprotan u svom nastupu i svoj potencijal ne iskazuje putem vanjštine, koja je ostala suptilna i prema nekima joj ipak nedostaje doza vizualne drame. No, to je Hondin način i treba ga poštivati.

 

Razlike dvaju automobila ne staju samo na dojmu koji pruža njihov eksterijer, daleko od toga. Barem duplo veća cijena u slučaju Lamborghinija kupcu donosi 6,5-litreni atmosferski V12 motor, koji vrišteći na 8250 o/min daje na raspolaganje 700 KS, čiji se put do podloge nastavlja uz automatski 7-stupanjski mjenjač i pogon na sve kotače. Stara škola u usporedbi s tehnologiji okrenutom Japankom. Kod Honde se tako za pokretanje brine 3,5-litreni V6 motor, gdje je manjak cilindara nadomješten s dva turbopunjača uz dodatnu pomoć tri elektromotora. Ukupna snaga od 573 KS dolazi do svih kotača putem 9-stupanjskog automatskog mjenjača.

 

Takvi kompletno drugačiji automobili, kako izvana tako i iznutra, postavljeni su na crtu, s razlogom što ih unatoč svim razlikama spaja jedna brojka – ubrzanje do stotke kod oba automobila traje 2,9 sekundi. Kako to izgleda u praksi pogledajte u videu, a prije nego što odlučite iznijeti svoje kritike, naravno da smo svjesni toga da je informacija o uvjetima na cesti premalo i da se ovdje radi o nečemu što se ne bi baš moglo opisati kao znanstveni eksperiment. Druga utrka možda bi pokazala drugačiji rezultat. Unatoč tome, zbog manjka snage i upola manje cijene Hondina je pobjeda vrijedna spomena i pohvale.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.