x

Nissan GT-R – Automobil na vrhu svijeta, i to doslovno!

Kada govorimo o road trip avanturama, ovaj Nissan GT-R je svakako proživio jedan pošten road trip. Njegov vlasnik je odlučio malo skoknuti do Mount Everesta.

Road tripovi automobilom. Te ljupke pustolovine koje nam oduzmu koji sat ili dan (u najambicioznijem slučaju) su uvijek dobrodošle. Oni luđi, hrabriji i entuzijastičniji među nama (i s luksuzom slobodnog vremena) katkad odluče poduzeti kakve ekstremnije verzije toga. Ne tako davno smo pisali o južnokorejskom mladiću kojem nije bio problem potegnuti preko dva kontinenta na skuteru, a sad ćemo se osvrnuti na još jednog osobenjaka. Ovaj avanturist nam dolazi iz Singapura.

 

Izvjesni Kah Chuan Hoong hrabri je (ili ludi?) Singapurac koji je bio odlučan u namjeri da sjedne u svoj Nissan GT-R te ga odveze na bazu kampa smještenu na Mount Everestu. To je i učinio. Fascinantan dio priče je činjenica da se dotična baza nalazi na nemalih 5380 metara nadmorske visine.

 

Svoje ambiciozno putovanje Hoong je započeo je u svom Singapuru. Kako bi što uspješnije prešao rutu na koju se namjerio, odlučio je malo modificirati svoj GT-R i to tako da mu je stavio novi prednji branik koji mu je omogućio da što lakše savlada nedaće koje su ga čekale na putu. Također ga je malo povisio.

 

Ta dionica od Singapura do Mount Everesta je duga cijelih 5 tisuća kilometara. Njegova Godzilla koja ga je vozila je također odradila pohvalan posao. Naime, automobil nije uzrokovao nikakve probleme na takvoj visini, a zna se kako takva jedna nadmorska visina (od 5380 metara) ima utjecaja na motor, a turbo punjače pogotovo.

 

Hoong je sve objavljivao na svom Facebook računu i popratio to velikim brojem fotografija. Ujedno je bio najavio da će svoj povratak kući isto tako poduzeti u svom GT-R-u (a u čemu drugome), što bi u prijevodu značilo da ga je čekala vožnja preko Kine, Tajlanda i Malezije. Tako je i bilo. Singapurac se vratio živ i zdrav, zajedno sa svojim Nissanom u isto takvom stanju.

 

Ono što mu je bilo neplanirano jest to što je morao malo mijenjati dio rute zbog dionica koje ne bi baš bile blagotvornog učinka na auto. Zato je morao odabirati povoljnije puteve, jer nije želio riskirati da uništi svoju Godzillu. Na kraju cijele avanture njegov ljubljeni Nissan izbrojao je 10.000 kilometara više na brojčaniku.

 

Njegov tibetanski vodič mu je rekao da je ovo prvi GT-R i općenito prvi superautomobil koji je stigao tamo. To  mora da je djelovalo laskavo. Baš kao i onih preko 6 tisuća lajkova i više od 4 tisuće dijeljenja na Facebooku. Uživajte u ostatku galerije, napokon, takvo što ne viđamo svaki dan.

 

Izvor: automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.