x

Nova kolekcija američkog brenda U.S. Polo ASSN: Trajno niska cijena -30% na sve artikle!

Polo, pobjeda klasičnog američkog stila! Stigla je nova kolekcija američkog brenda U.S. Polo ASSN za Jesen-Zimu 2014. No, to nije sve, jer samo za Vas brend U.S. Polo ASSN je pripremio trajno niske cijene (-30 % na sve artikle). Modna kuća Elegans d.o.o. prva je uvela trajno niske cijene na sve artikle iz nove kolekcije, a zahvaljujući lojalnosti kupaca, dostupnost vrhunskog modnog brenda je omogućena i na drugim mjestima: BBI Centar I sprat - SARAJEVO, Trg Djece Sarajeva 1; Sarajevo City Centar I sprat - SARAJEVO Vrbanja 1; Mercator Centar I sprat - BANJA LUKA, ul. Aleja Sv. Save 69; Mepas Mall Centar - MOSTAR; TC Usće I sprat - NOVI BEOGRAD; TC Lulu - MEĐUGORJE.

Prije nego što je postao brend, POLO je bio sport!

 

Nazivan i igrom kraljeva, polo je smatran za krajnje uzbudljiv konjički sport u kojem se spajaju snaga konja i jahača prema zajedničkom cilju - pobjedi. Nastao u Perziji prije 2.500 godina, polo je najprije bio trening za elitnu konjicu, a danas se smatra najstarijim konjičkim sportom na svijetu.

 

Stoljećima kasnije, pjesnik Omar Hajjam je narodski i vrlo često koristio polo kao metaforu: U kosmičkoj igri pola ti si lopta,  Palice lijevo i desno postaju tvoj poziv, Onaj koji je razlog tvojih  pokreta, tvog uspona i pada, On je taj, jedan jedini, koji sve zna.

 

Polo su, u vijekovima koji su uslijedili, trgovci i plaćenici prenosili istočno duž Puta svile, a ovaj sport je podjednako  oduševljavao plemiće, dvorjane i kurtizane: od careva Kine  i Japana do plemstva Indije. Krajem 19. vijeka, polo stiže i u  Ameriku, a 1900. postaje i olimpijski sport, na Olimpijskim  igrama u Parizu. Američka konjica, još uvijek bitan element  borbe pred Prvi svjetski rat, igrala je polo kao vijekovnu tradiciju  ratnih igara, natječući se i protiv civilnih timova. Polo 1920-ih igraju i ikone Hollywooda, Clark Gable i Will Rogers, šireći dobar  glas o sportu koji će tih godina postati pravi trend.

 

 “Zovu ga gospodski sport, iz istog razloga zbog kojeg niskog  čovjeka zovu mali”, rekao je jedne prilike Rogers.

 

Brend polo rođen je s nastankom Američkog polo saveza,  1890. godine i sve od tada vjerodostojan je igri, klasičan, udoban  i prikladan, originalan. Danas je, kao zvanični brend Američkog  polo saveza, U.S. Polo ASSN hrabar i bezvremen, prisutan u  više od 130 zemalja širom svijeta s misijom održavanja iste one  klasike koja se može naći na polo terenima. Putem brenda U.S.  Polo ASSN, potrošači širom svijeta dobijaju uvid u stil i suštinu  slavnog konjičkog sporta, a Američki polo savez svake sezone  učestvuje u kreiranju kolekcije vjerne klasičnom američkom stilu. 

 

Na taj način klasični američki stil, njegova baština, autentičnost i dugovječnost, stižu u sve krajeve svijeta. Udoban i casual,  uvijek vjeran tradiciji polo igre, njenoj raskošnosti i snazi, ovaj stil  spaja tradiciju i modernost na najbolji mogući način.

 

Pobjeda elegancije i udobnosti

 

Principi brenda U.S. Polo ASSN, njegova jednostavnost i  profinjena estetika koja kombinuje atmosferu sportskog igrališta  i gradsku vrevu, zadržali su se do danas, gotovo 125 godina od  nastanka. Autentični brend U.S. Polo ASSN dizajn uspio je sačuvati i  u najboljem svjetlu predstavljati vrijednosti sporta iz kojeg je potekao držeći se tradicije elegancije duže od čitavog stoljeća. 

 

Elegancija i otmjenost služe za prenošenje naslijeđa i  vrijednosti brenda U.S. Polo ASSN novim generacijama, a udobnost,  kao prvo pravilo sporta polo, ujedno je najvažniji princip  dizajniranja odjeće koja nudi slobodu pokreta.

 

Ekskluziva.ba