x

Novi Jeep Compass izgleda i više nego u redu!

Aktualna generacija Cherokeeja pobudila je bojazan da će Jeep imati određene teškoće s dovođenjem svojeg klasičnog dizajnerskog izričaja u moderno doba jer moramo priznati da se ne radi o oku najugodnijem terencu. Međutim, Renegade koji je uslijedio, a sada i novi Compass pokazuju da se stvari ubrzano kreću u dobrom smjeru.

Tako novi Compass, jedan od Jeepovih najbitnijih noviteta na europskom tržištu koje je potpuno poludjelo za klasom crossovera, ne izgleda nimalo izgubljeno u pokušajima da se tradicija ovog američkog proizvođača prikaže u modernom svjetlu, naprotiv. Jeep Compass izgleda sposobno, svrsishodno, ali i civilizirano… izgleda super!

 

Na veća europska tržišta Jeep Compass stići će već ovog ljeta, dok bi do početka 2018. godine trebao biti dostupan posvuda, te će ponuda u startu uključivati dva benzinska i dva dizelska motora. Kao ulazni benzinac tu je 1,4-litreni MultiAir2 turbo motor koji razvija 140 KS i 230 Nm, a uparen je s prednjim pogonom i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Postoji i izvedba sa 170 KS i 250 Nm, uparena s pogonom na sve kotače i 9-stupanjskim automatskim prijenosnim sustavom.

 

Što se tiče dizelaša, kupci će moći odabrati 1,6-litreni ili 2,0-litreni MultiJet motor. Prvi dolazi sa 120 KS i 320 Nm, te je iskombiniran s prednjim pogonom i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a drugi raspolaže sa 140 KS i 350 Nm, te se uz njega može odabrati ručni mjenjač ili pak spomenuti automatik i pogon na sve kotače.

 

Uz Sport, Longitude i Limited pakete opreme, tu je i posebno pripremljena izvedba za ljubitelje off-roada Trailhawk. Ona je povišena za 2,5 centimetara i dolazi s jedinstvenim elementima kao što su zaštitne ploče, straga smještena kuka za vuču, izmijenjeni prednji i stražnji odbojnici koji omogućavaju ulazni kut od 30 stupnjeva i izlazni kut od 33,6 stupnjeva, te 17-inčni kotači s off-road gumama. Prilagodljiv ovjes omogućuje nekoliko načina rada: Auto (automatski), Snow (snijeg), Sand (pijesak), Mud (blato), dok Trailhawk izvedbu karakterizira i specifičan Rock način rada za vožnju po kamenju.

 

Izvor: Aautomobili.hr

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.