x

Počela prva Nielsen konferencija ``Šesto čulo potrošača``

Jučer, u hotelu Bristol u Sarajevu počela je prva Nielsenova konferencija o najnovijim promjenama u ponašanju kupaca, Category Managementu i trendovima FMCG-a.

Konferenciju pod nazivom ``Šesto čulo potrošača`` Nielsen organizuje u saradnji sa In Academy i Altermedia d.o.o, vodećim ponuđačima na tržištu poslovne edukacije u Bosni i Hercegovini.

 

Kako bi pomogli razumjeti kompleksnost ponašanja kupaca, Nielsen je danas okupio svoje regionalne stručnjake i ugostio poznatog FMCG eksperta Jean-Jacques Vandenheedea, koji je konsultirao vodeće trgovce poput Walmarta, Carrefoura, Tescoa...

 

Učesnici današnje konferencije slušat će, pitati i razmijeniti mišljenja sa ostalim akterima industrije, te aktivirati svoje Šesto čulo kako bi što bolje upoznali nepredvidljivog potrošača.

 

Teme o kojima će se zasigurno najviše govoriti su: Da li poslovanje ovisi isključivo o stanju na tržištu i konkurenciji, ili smo sami kreatori svoje sudbine, kakav je bh. kupac, njegove preferencije i specifičnosti, da li je Category Management nova prilika za rast, koliko se prate najnoviji trendovi i kako oni mogu utjecati na rezultate poslovanja...

 

O temama koje će aktivirati Šesto čulo sudionika današnje konferencije govorit će: Andrey Dvoychenkov (Managing Director Adriatic - Nielsen), Igor Grudenić (Retailer Services Account Manager - Nielsen), Krešimir Štivičić (ASO Leader for Adriatics - Nielsen), Ivan Junaković (Client Business Partner - Nielsen), Božana Lovaković (Client Manager - Nielsen), gost predavač Edin Ibrahimović (Izvršni direktor za biznis operacije - Bingo),  gost predavač Jasmin Kukuljac (Direktor prodaje - Orbico), gost predavač Laris Suljić (Ekspert za Trade Marketing - In Academy) i Jelena Doko Cetina (Commercial Leader BiH, Croatia - Nielsen).

 

Druženje nakon koneferencije nastavit će se u Sky baru hotela Bristol, gdje će sudionici razmijeniti mišljenja, podijeliti sugestije i iskustva sa kolegama iz industrije i Nielsen predavačima.

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.