x

SUGAR ANTS - Zimska kolekcija za one koji komuniciraju kroz modu!

Nešto novo i nešto slatko je na hrvatskim ulicama. Riječ je o domaćem streetwear brandu Sugar Ants. Ovaj zanimljiv i vizualno dinamičan brand je nastao ove godine u Vinkovcima, a pokretač ideje i vlasnik je 25-godišnji Zvonimir Šarić. Muškarac u fashion biznisu je pokazao da izvrsno razumije trendove, modu i ono što je važno u životu, a to je boriti se za „pravu stvar“.

Naime, glavna odlika branda su životinjski likovi koji se kroz različite dizajnerske tehnike provlače kroz godišnje kolekcije, a s plemenitim ciljem. Cilj branda je kroz svaku kampanju educirati ljude o određenim problemima koji su trenutno aktualni, a vezani uz prava životinja ili druga zbivanja u svijetu. Tako se nova zimska kolekcija sastoji od četiri motiva koji su birani s posebnom pažnjom.

 

Radi se o crnim mačkama koje su repovima spojene u krug, zatim o ljenjivcima koji su također u krugu i vise sa žice, mravima koji su u velikom broju razbacani po majici i na ticalima nose male poruke različitih simbola te jedan motiv ljenjivca koji spava na traci za trčanje i ispod je napisano Nope, poznatim jezikom mladih.

 

Motivi su miks humora i ozbiljnih poruka. Mačke i ljenjivci u krugu predstavljaju simbol zajedništva kao i mravi dok je ljenjivac na traci za trčanje zapravo ironija modernog načina života gdje je imperativ stavljen na odlaske u teretanu i njegovan izgled jer ako ne ideš u teretanu nisi in. Također tu je i dublja poruka. Crne mačke su nepravedno etiketirane kao simbol praznovjerja pa ih ljudi izbjegavaju i u pravilu teško ih se udomljava iz azila. Mravi su barem jednom prava muka svakog kućanstva i ljudi ih ne vole. Ljenjivci na prvu možda jesu smiješni i simpatični, no kada te ljudi etiketiraju kao takvog to sigurno nema pozitivnu konotaciju.

 

„Naši su motivi zapravo ``frikovi`` koji se drže skupa i s porukom inspiriranom od aktivističke grupe Femen ``There will be millions of us`` kojom poručuju ljudima da dolazi vrijeme kad će oni biti brojniji te kada će zajedništvo pobijediti. Ovo se referira i na totalnu polarizaciju društva ne samo kod nas nego i na svjetskoj sceni (kriza s izbjeglicama, USA izbori). Tako da i ovaj put kolekcija nosi snažnu poruku pa ćemo ljude pokušati educirati oko tih stvari kao i u prošloj kampanji te poticati na zajedništvo i poštovanje te njegovanje različitosti.“ najavio je novu kolekciju Zvonimir s iznimnim uzbuđenjem i ponosom, a koja se može vidjeti na Facebook stranici.

 

Još jedna posebnost nove kolekcije je ta da je cijela kolekcija oversized. Naime, krojevi su unise*s, a veličine su M, L i XL, a to vrijedi i za muškarce i za žene. Oversized kroj je posebno zanimljiv u zimskim danima kada volimo nositi udobnu, komotnu i toplu odjeću ne zamarajući se previše ocrtava li ona obline ili ne i samim time se još više stavlja naglasak na poruku s majica, a ne na sekundarne stvari. Tražite li autentičan dar za Božić, to su svakako Sugar Ants majice.

 

Modeli: Jurica Mijatović, Andrea Lučić i Rebeka Humaan.

Foto : Diana Mataković 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.