x

Simpatični Twingo slavi 20 godina postojanja!

Renaultov gradski model svojom pojavom napravio je pravu revoluciju u proizvodnji malih automobila.

Twingo - `automobil koji nije postojao` - ove godine slavi dvadeseti rođendan. Kad je predstavljen, Twingo je oduševio svijet odvažnim dizajnom, inovativnim konceptom i zaigranom pojavom pa je naposljetku prodan u više od dva milijuna primjeraka. 

Renault je 1989. naložio direktoru projekta Yvesu Dubreilu da osmisli malen automobil koji će biti praktičan, štedljiv i udoban - ali neće konkurirati starijem bratu, Cliju.

Twingov je koncept bio vođen načelom ‘pristupačnog dizajna’ - zadaća dizajnera bila je predložiti kompaktan automobil inovativna, privlačna dizajna po prihvatljivoj cijeni. Kako bi se to postiglo, jedino je rješenje bilo primijeniti posve drukčiji pristup s ciljem olakšavanja svakidašnjice... Izbaciti sve suvišno i zamijeniti jedinstvenim inovacijama poput kliznoga stražnjeg sjedala. 

Za razliku od raznolikih linija konkurentskih modela, Twingo je bio jedinstven po tome što je imao jednu inačicu, sa samo jednim 1,2-litrenim motorom od 55 KS i jednim paketom opreme koji je sadržavao električne podizače prozora i zelene komande. Twingo je pri predstavljanju ponuđen u četiri boje: plavoj, crvenoj, žutoj i zelenoj. Na popisu dodatne opreme bile su samo dvije stvari: sklopivi platneni krov i klima-uređaj. 

Twingo je imao jednovolumensku građu koja je omogućavala bolju raspodjelu prostora između motornog prostora i putničke kabine. Kotači, samo jedne veličine, pomaknuti su u same kutove karoserije, a u ponudi je bio samo jedan motor.

To je omogućilo da se prostor odlično prilagodi. Kad je predstavljen, Twingo je u klasi malih gradskih automobila nadmašio sve konkurente ponudom prostora u području glave, ramena i koljena - ponajviše zahvaljujući inovativnom kliznom stražnjem sjedalu. Sva su se četiri sjedala mogla preklopiti do kraja i nastao bi praktičan krevet za dvoje - bila je to jedinstvena ponuda u klasi koja je naglasila Twingov pametan dizajn i prilagodljivost. 

Izvor: automotorisport.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.