x

Super uštede i dobra zabava u Konzumovoj „noći dobre kupovine“!

Sinoć je u Super Konzumu Ložionička Sarajevo, Super Konzumu Borik Banja Luka, Konzum Family centrima Brčko, Mostar i Tuzla održana spektakularna „Noć dobre kupovine“. Veliki popusti i akcijske ponude privukli su ogroman broj posjetilaca koji su imali priliku od 19 sati  uživati u kupovini za cijelu porodicu i ostvariti fantastične popuste u preko 100 prodavnica koje su radile produženo do 23 sata. Poznati domaći i strani brendovi iz ponude ovih prodavnica, samo ovu noć kupcima su ponudili sjajna sniženja čak i do 70%. Konzum je za svoje kupce obezbjedio popust od 10% na cjelokupnu kupovinu. 

Konzum  uvijek nastoji svojim kupcima osigurati najpovoljniju kupovinu uz sigurnu uštedu, a ova „Noć dobre kupovine“ je samo jedna od naših aktivnosti, kada naše kupce želimo obradovati i dodatnim popustom na sve proizvode koje gotovo svakodnevno koriste. U narednom periodu pripremamo još iznenađenja za naše kupce i vjerujemo da će biti zadovoljni kao i do sada. – izjavila je Irena Miličević, direktorica marketinga Konzma. 

 

„Noć dobre kupovine“ je naišla na izuzetno pozitivne reakcije građana Sarajeva, Banja Luke, Tuzle, Mostara i Brčkog, a sve prodavnice su tokom cijele večeri bile prepune zadovoljnih kupaca.

 

Inače se redovno snadbjevamo u Konzumu pa smo i ovaj večerašnji popust iskoristili da kupimo veći broj proizvoda po znatno nižim cijenama – rekao nam je jedan od kupaca u Super Konzumu Ložionička.

 

Iskoristili smo ove velike popuste da u našem Super Konzumu Borik, osim svakodnevnih  proizvoda za domaćinstvo uz dodatno sniženje kupimo i odjeću za predstojeći godišnji odmor. – rekao nam je  kupac u Banja Luci.

 

U toku večeri u svim centrima je organizovana dobra zabava i za najmlađe posjetioce kroz radionice, a za odličnu atmosferu i muziku pobrinuli su se lokalni DJ-evi. Dodatno iznenađenje je priređeno za sve kupce Super Konzuma Ložionička i Super Konzuma Borik koji su napravili Check-in na svom Facebook profilu te su nagrađeni poklonom. 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.