x

Talk IN Business: Samo zajednička saradnja može napraviti proboj FMCG u BiH!

U organizaciji InStore magazina i InAkademije danas je održana Talk IN Business konferencija u Hotelu Sarajevo. Na konferenciji se govorilo o kategoriji „Vode, bezalkoholna pića i sladoledi“.

Konferencija je, prije svega, poslužila kao platforma za razmjenu iskustva i diskusiju o aktuelnim pitanjima.

 

Učesnici ove konferencije imali su priliku da čuju prezentacije istraživačkih agencija koje su dale bolji uvid u stanje ove kategorije, ali također i o tome kako kupac treba da bude u fokusu.

 

Odnosi s brendom igraju glavnu ulogu u pokretanju predispozicije za kupovinu, izjavila je Elma Pašić, direktorica istraživačke kompanije GfK.

 

Fokus Talk In Business konferencije bio je na akcizama, problem crnog tržišta i promjenama na tržištu koje su neminovne.

 

Konferencija je završena interaktivnim dijelom gdje su proizvođači, trgovci i distributeri imali priliku međusobno da razgovaraju o stanju ove kategorije i eventualnim rješenjima problema.

 

Kako ističe Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina, predstavnici kompanija su veoma zadovoljni, jer se jednom godišnje imaju priliku sresti sa proizvođačima, dobavljačima i konkurentima, te mogu razmjenjivati informacije, što je najvažnije, u direktnoj komunikaciji.

 

Organizatori Talk IN Business konferencije nastavljaju sa edukacijom i najavljuju sljedeću Talk In Business konferenciju koja će biti posvećena temi „Kako podignuti FMCG u BiH na višu razinu?“

 

Eksperti In Akademije nastavit će priču okruglog stola sa nedavno održanog drugog FMCG Summita koji je okupio više od 500 učesnika.

(Faktor.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.