Talk IN Business: Samo zajednička saradnja može napraviti proboj FMCG u BiH!
U organizaciji InStore magazina i InAkademije danas je održana Talk IN Business konferencija u Hotelu Sarajevo. Na konferenciji se govorilo o kategoriji „Vode, bezalkoholna pića i sladoledi“.
Konferencija je, prije svega, poslužila kao platforma za razmjenu iskustva i diskusiju o aktuelnim pitanjima.
Učesnici ove konferencije imali su priliku da čuju prezentacije istraživačkih agencija koje su dale bolji uvid u stanje ove kategorije, ali također i o tome kako kupac treba da bude u fokusu.
Odnosi s brendom igraju glavnu ulogu u pokretanju predispozicije za kupovinu, izjavila je Elma Pašić, direktorica istraživačke kompanije GfK.
Fokus Talk In Business konferencije bio je na akcizama, problem crnog tržišta i promjenama na tržištu koje su neminovne.
Konferencija je završena interaktivnim dijelom gdje su proizvođači, trgovci i distributeri imali priliku međusobno da razgovaraju o stanju ove kategorije i eventualnim rješenjima problema.
Kako ističe Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina, predstavnici kompanija su veoma zadovoljni, jer se jednom godišnje imaju priliku sresti sa proizvođačima, dobavljačima i konkurentima, te mogu razmjenjivati informacije, što je najvažnije, u direktnoj komunikaciji.
Organizatori Talk IN Business konferencije nastavljaju sa edukacijom i najavljuju sljedeću Talk In Business konferenciju koja će biti posvećena temi „Kako podignuti FMCG u BiH na višu razinu?“
Eksperti In Akademije nastavit će priču okruglog stola sa nedavno održanog drugog FMCG Summita koji je okupio više od 500 učesnika.
(Faktor.ba)
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.