x

Toyotina “nova” platforma i buduće varijacije na temu!

Toyota je sljedeći veliki igrač koji će uvesti prepoznatljivu karoserijsku arhitekturu u svoja vozila.

Arhitektura u vozilima je postala nešto kao trend. Ljudi iz Toyote znaju da je konkurencija jaka i velika, stoga naporno rade kako bi se istakli u gomili. Najnovije generacije Priusa i modela C-HR su glavni predstavnici TNGA (Toyota New Global Architecture) čija je ideja da ta dva modela otvore vrata u svijet Toyotinih vozila temeljenih isključivo na ovoj platformi. TNGA ideja će tako sama pokušati redefinirati pristup prema proizvodnji vozila te što efikasnijoj i boljoj vožnji.

 

C-Platforma TNGA filozofije debitirala je u najnovijem Priusu te omogućava značajne promjene. Optimiziran je pogonski sustav, a ovjes je postao više precizan i fino uglađen. Također se prilagodio i međuosovinski razmak radi boljeg upravljanja i odziva. Hoće li ovo možda učiniti Priusa automobilom kojeg će ljudi prestati ismijavati?

 

Cijela ideja oko ove stvari je da se pruži nova vrsta modela koji nisu samo odlično adaptivni te sadrže vrhunske tehnologije, već da nude bolji odgovor kod upravljanja, konzistentnost odgovora te da ulijevaju više povjerenja kod vozača. Osim toga, jedna od glavnih prednosti TNGA C-platformi je niže težište koje izravno pridonosi boljem rukovanju i stabilnijem skretanju. Kod nesreća, smanjena je mogućnost prevelikog prevrtanja vozila.

 

Ova platforma je 65% kruća od prethodne C-segment platforme. To može pružiti solidnu osnovu za razvoj i tuning ovjesa, pa i brojnih dijelova motora. Iako, sudeći po Toyota Racing Development verzijama C-HR modela, nismo baš pretjerano zadovoljni u kojem pravcu se kreće tuniranje novih Toyota. Treba ostaviti vrijeme koje će pokazati da je li ovo samo dobar marketinški trik ili zaista revolucija koja će Toyotu podići na razinu više.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.