x

Vanda Dendrobium – Prvi hiperautomobil iz Singapura s čak 1.500 konja električnih mišića!

Ne tako davno, pisali smo o novim ludim trendovima u auto industriji i sveopćoj elektrifikaciji iste. Međutim, koliko god mrzili električne automobile, ovaj morate voljeti. Predstavljamo čudo iz Singapura.

Vanda Electrics, već dobro poznati proizvođač električnih vozila koji se proslavio proizvodnjom električnog skutera, odlučio se otići korak dalje. Naime, prema dostupnim informacijama, Vanda Electrics kreće u projekt proizvodnje električnog hiperautomobila, no postavlja se pitanje kako će izgledati ovo čudo iz Azije?

 

Po svemu sudeći, Dendrobium, ne, nije riječ o biljci, će biti predstavljen na auto sajmu u Ženevi. Inače, na razvoju ovog hiperautomobila sudjelovala je jedna od poznatijih F1 momčadi, Williams. Njegovo znanje i iskustvo pomoglo je u razvoju aerodinamike, materijala, odnosno električnog pogonskog agregata koji postiže zadivljujuće performanse, 1.500 konjskih snaga! Do stotke ovaj super mišičavi snagator ubrzava za samo 2.6 sekundi što ga svrstava u sam vrh hiperautomobila i baca rukavicu svim dosadašnjim oktanskim zvijerima.

 

Iako još nema puno informacija o njemu, ono što se zna je da će Dendrobium imati automatski krov i vrata koja se sinkronizirano otvaraju, odnosno zatvaraju. Koliko će ovo pridonijeti udobnosti i doživljaju vožnje pokazat će vrijeme. Inače, Dendrobium je svoje ime dobio prema istoimenoj biljci koja je, zbog svog izgleda, inspirirala inženjere koji su sudjelovali u razvoju aerodinamike. Kako donosi CarBuzz, glavni i odgovorni iz Vanda Electricsa napominje kako je iznimno ponosan ovim projektom te kako se nada da će se suradnja tvrtke koju vodi i momčadi F1 nastaviti i u budućnosti.

 

Što se tiče interijera, neke informacije govore kako će dominirati najfinija koža podrijetlom iz Škotske. Najveća brzina koju Dendrobium može postići vrti se oko brojke od 320 km/h, a s jednim punjenjem može voziti do 240 kilometara.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.