x

Volvo u Pekingu predstavlja genijalni S60L Petrol Plug-in Hybrid!

Volvo Car Group (Volvo automobili) će na predstojećem sajmu automobila u Pekingu otkriti Volvo S60L PPHEV (Petrol Plug-in Hybrid Electric Vehicle - benzinski plug-in hibridni električni automobil) Genijalni spoj benzinskog, plug-in i električnog automobila vrhunskih performansi, vozaču nudi nesvakidašnju kombinaciju dinamičnog užitka u vožnji i naglašene ekonomičnosti.

Produkcijska verzija modela S60L Petrol Plug-in Hybrid, sa izuzetno COefikasnim 238 KS jakim Drive-E turbobenzinskim motorom i plug-in hibridnom tehnologijom, bit će predstavljena 2015. godine u Kini, a tu će se i proizvoditi u pogonu Chengdu. Kao takva, bit će važan dio Volvo plana razvoja i širenja alternativnih pogonskih tehnologija u Kini.

 

„Stvaranje pogonske jedinice sa 238+68 KS i 350+200 Nm obrtnog momenta kroz kombinaciju turbobenzinskog motora iz nove porodice četverocilindarskih Drive-E motora i električnog motora, dokazuje sa efikasni automobili mogu biti i razmjerno zabavni u vožnji. Ovo je naš tehnološki najnapredniji pogonski sklop svih vremena, koji nas dovodi bliže viziji o vožnji bez štetnih emisija.“ - tvrdi Peter Mertens, stariji potpredsjednik odjela za razvoj i istraživanje pri Volvo Cars.

 

Elektrifikacijska tehnologija konceptnog S60L PPHEV modela, identična je onoj u modelu Volvo V60 Plug-in Hybrid, prvom dizelskom plug-in hibridu na svijetu, koji je izuzetno tražen na evropskom tržištu. No, u ovom slučaju dizelski motor, zamijenjen je novim dvolitarskim, četverocilindarskim turbobenzincem iz inovativne Drive-E porodice. Razvija 238 KS i 350 Nm obrtnog momenta.

 

Druge ključne komponente ovog superefikasnog pogonskog sklopa su ISG integrisani starter generator smješten između motora i 8-stepenog automatskog mjenjača, te 68 KS jak električni motor, koji se energijom snabdijeva iz 11.2 kWh litij-jonskog baterijskog pakovanja, instaliranog u pod prtljažnog prostora.

 

Emisija ugljen dioksida od 50 g/km

Vozač bira željeni mod rada, putem tri dugmeta (Pure, Hybrid i Power), koji automobilu daju potpuno drugačiji temperament. U standardnom Hybrid modu, emisija ugljen dioksida iznosi tek 50 g/km, što odgovara prosjeku potrošnje od samo 2.0 l/100 km. S druge strane u Pure modu, moguće je preći do 50 km samo na električnu energiju, dok u Power modu benzinski i električni motor sabiraju snagu (236+68 KS) i obrtni moment (350+200 Nm), kako bi se ponudile vrhunske mogućnosti poput ubrzanja do 100 km/h za 5,5 sekundi.

 

Izvor: automoto.ba/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.