x

BMW preko bilborda šalje poruke vlasnicima o istekloj garanciji

BMW-ova nova reklamna kampanja uključuje prikazivanje poruka na elektronskim bilbordima, upućenim vlasnicima automobila koji više nisu pokriveni garancijom.

Bavarci su saopštili da im je cilj da koriste tehnologiju prepoznavanja registarskih tablica da bi krojili reklame upućene vozačima BMW-a, ne da bi im isticali status vezan za garanciju.

Umjesto toga, koriste se samo javno dostupne informacije. "Na oglasu nije vidljiva personalizacija, niti se čuvaju ili zadržavaju podaci o vozilu ili kupcima."

Prvobitno se tvrdilo da je nova inicijativa fokusirana na vozače BMW-a kojima je istekla nova ili odobrena korišćena garancija. Vlasnici će primati personalizovane poruke na elektronskim bilbordima pored puta, ističući činjenicu da više nemaju važeću garanciju.


Oni će biti upozoreni da njihovo vozilo nije pokriveno kada je riječ o troškovima popravke, tako da se pozivaju da "razmotre da kupe BMW Insured garanciju putem interneta."

Elektronski bilbordi koriste tehnologiju detekcije vozila, te uz pomoć nje izdvajaju vlasnike BMW-a s isteklim garancijama.

Međutim, BMW sada insistira na tome da angažovani bilbordi prikazuju generičku poruku, "koja će biti prikazivana većini modela BMW-a starijih od 35 mjeseci".


"Nema ličnih identifikacionih informacija koje se koriste u ovom procesu, niti smo imali pristup bilo kakvim ličnim podacima“, kažu Bavarci.

Jedino će vlasnicima koji stoje na crvenom svijetlu na semaforu, biti prikazivane posebno skrojene poruke.

Stiv Ken iz BMW-ovih finansijskih usluga kaže sljedeće: "Naši kupci očekuju viši nivo korisničko servisa i personalizovanog digitalnog marketinga, a ovo je samo jedan način na koji želimo to da im pružimo. Posebno kreirane poruke na bilbordima predstavljaju jedinstven način za informisanje vlasnika BMW-ovih vozila van njihovih domova, a nadamo se da će ovo ostaviti utisak za sjećanje.“

Da li biste voljeli da vam se na ovaj način šalju "poruke?"


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.