x

Novi i naočiti Range Rover Velar!

Svoj novi Range Rover Velar je Land Rover predstavio tik prije Ženeve uz kratak dokumentarac kojim je obuhvatio izradu i sve pikanterije.

Bili vi fan ili ne te sorte, morat ćete si priznati da ovaj novi izdanak Range Rover obitelji jako dobro izgleda. I tu smo, Land Rover pobuda za pokrivanjem valjda svega u SUV univerzumu se ovako nastavlja s novim Range Rover Velarom. Ovaj sportski crossover je predstavljen, kako je rečeno, baš uoči premijere u Ženevi.

 

Velar je, gledajući širu sliku, tu da popuni prazninu između već ponuđenih modela. Iako je još svjež primjerak u pitanju, potpuno je jasno da će se sigurno ravnopravno dati u borbu za svoj dio tržišnog kolača s drugim elitnim srodnim primjercima. Inače naziv Velar je dobio prema prvim prototip modelima iz 60-ih godina prošlog stoljeća.

 

A sad malo brojki. Velar je dugačak 4.803 mm, širok 1.930 mm i visok 1.665 mm, a ima međuosovinski razmak od 2.874 mm. Ili drugim riječima, 5 je cm kraći od Sporta, a 5 mm viši od Evoquea u svojoj najvišoj točki. Konstruiran je na temelju iste arhitekture kao Jaguar F-Pace. Ovdje je također riječ o prtljažniku od 632 litre, a kada su stražnja mjesta zaklopljena onda se stvar protegne na čak 1.731 litara.

 

Sjeverna Amerika će imati izbor između 2 benzinska motora: 2,0 litarski turbo četverocilindraš od 247 KS, 380 KS 3,0 litarski V6 te 2,0 litarski dizelaš sa 180 KS, a svaki od njih imat će osmostupanjski automatski mjenjač. Europljani će ipak imati širu paletu motora, a to uključuje 237 i 178 KS snažne 2,0 litarske benzinske četverocilindraše, zatim 296 KS snažni trolitreni V6 dizelaš te još pokoji benzinac (247 KS snažni 2.0 i 3.0 od 376 KS).

 

Pogon postoji na sva četiri kotača, a osnovni paket opreme Standard nosi sa sobom puno toga, poput alu naplataka, grijanih prednjih sjedala te vjetrobranskih stakala, LED rasvjete itd. Paketi SE i HSE dodatno obogaćuju opremu. Što se tiče eksterijera, najnoviji član Range Rover obitelji ima vanjski styling s utjecajima Sporta i Evoquea, ali je naočitiji od njih. Nekako je čišći, što se linija tiče, i to ga vjerojatno čini profinjenijim. To i više zaobljenosti i „mekoće“. A ni nagnutost krova ne odmaže pritom.

 

Treba gledati i unutarnju ljepotu, dakako, ali ne samo onu pod haubom, nego i u kabini. Interijer Velara djeluje, dakako, moderno, jer je prvoklasno opremljen, što se može vidjeti i na slikama. Ne samo na slikama, koje su slabe u prenošenju doživljaja u usporedbi s kraćim dokumentarcem u videu niže u kojem pripovijeda glumac Damien Lewis:

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.