Boja znatno utiče na cijenu polovnih vozila
Njemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de uradila je veliko istraživanje koje pokazuje da izbor boje može da vam zada glavobolje prilikom prodaje i znatno umanji cijenu vašeg automobila.
Kako piše Revija HAK, na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 odsto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 odsto, zlatnoj 23,1 odsto, crvenoj 11,5 odsto, plavoj 9,8, a zelenoj 1,3 odsto.
Možda je crvena odličan izbor za Ferrari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput Volkswagena Pasata ili BMW-a serije 5, ta boja je neprikladna, odnosno donijet će vam glavobolje pri prodaji, navodi Mobile.de.
Nećete pogriješiti ako kupite narandžasto vozilo jer ono donosi 5,4 odsto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila, još bolji izbor su bijela sa 5,9 odsto, crna s 9,5 odsto, siva s 9,7 odsto i žuta s 13,3 odsto, piše Telegraf.rs.
(Nezavisne novine)
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.