Bračni par iz Cazina ne zna za prepreke: Oboje su ali gluhonijemi, ali uspješno vode vlastiti biznis
Cazin je poznat kao grad u Bosni i Hercegovini u kojem cvjetaju biznisi, naročito oni porodični. Senzor donosi jednu doista interesantnu priču iz ovog grada smještenog na samom vrhu naše države.
Ostale fotografije pogledajte klikom OVDJE.
Bračni par Sulejman i Mevlida Badić, oboje gluhonijemi nastavili su tradiciju koju je prije više od dvadeset godina započeo djed, Sulejmanov otac Mehmed.
Oni se naime bave proizvodnjom i prodajom tradicionalnih bosanskih “agdali” kolača i teško je naći kuću u Cazinu da se u njoj ne služe njihove poslastice.
Za Senzor govorio je njihov sin Amer.
“Otac i majka su zapravo nastavili ono čime se djed bavio.
Mama uglavnom sprema kolače, otac pomaže oko pripreme i prodaje.
U ponudi imamo samo tradicionalne kolače: baklavu, ružicu, pitu od jabuka i šljiva i najprodavaniji proizvod – hurmice (hurmašice).
Ja sam tu da pomognem u radnji pri komunikaciji s kupcima dok sam ovdje, jer boravim u Austriji”, objasnio nam je ovaj mladić.
Badići se ovime bave iz ljubavi, odnosno nije im to izvor egzistencije.
“Otac ima penziju, djed isto tako.
Imamo nekoliko poslovnih prostora, ja boravim u Austriji i novac nije problem.
Ovo radimo zato što volimo i zato što znamo i umijemo”, objasnio je.
Pored pomenutih kolača u radnji smo zatekli i nekoliko boca soka i sirupa.
“To je usputno.
Fokus je na kolačima, a ovo je ono što sami proizvedemo tokom ljeta od plodova iz voćnjaka ili iz bašte majke Hasibe”. pojasnio nam je Amer.
Pitali smo i za način prodaje i dostave:
“Mi ne vršimo dostavu, jednostavno nemamo potrebe.
Svi se kolači uspiju prodati u radnji jer su prepoznati od strane naših sugrađana kao visoko kvalitetan, i sa mnogo preciznosti i pedantnosti napravljen proizvod”, zaključio je našu priču ovaj vrijedni mladić.
“Kolači Badić” se mogu naći na sljedećoj adresi: Ulica Izeta Nanića bb, Cazin ili ih se može kontaktirati na broj telefona 037/514-559
Ostale fotografije pogledajte klikom OVDJE.
krajina.ba
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.