x

Nova platforma za dijeljenje prevoza u Bosni!

BeBeep je naziv nove platforme koja omogućava nikad lakši i povoljniji prelazak od tačke A do tačke B. Usljed poskupljenja cijena goriva ovakva ideja je naišla na sjajan prijem i vrlo brzo postala potpuni hit. Naša ekipa je razgovarala sa osnivačima kako bi nam detaljnije pojasnili o kakvom projektu je riječ. 

1. Recite nam više o startapu BeBeep. Kako je došlo do njegovog osnivanja i kako ste došli na ideju da kreirate komunikacionu platformu koja olakšava prevoz njenim korisnicima, iako ne pruža transportne usluge? Kroz ovo pitanje približite našim čitaocima carpooling i benefite od njega.

U razgovoru sa studentima i ljudima koji zbog poslovnih obaveza moraju svakodnevno da putuju od jednog grada do drugog, primijetili smo da ih prevoz značajno limitra u ostvarivanju zacrtanih ciljeva. Cijene goriva su jako visoke, željeznica je nerazvijena, taksi prijevoz za međugradske vožnje je skup. Stoga smo odlučili da pokušamo da kroz inovacije i digitalna rješenja prevaziđemo problem mobilnosti.

BeBeep “carpooling” platforma omogućava korisnicima jednostavniji i udobniji prevoz, kao i da uštede novac na međugradskim putovanjima tako što će podijeliti troškove (benzina i putarina) sa jednim ili više drugih korisnika.


Kada putujete od jednog grada do drugog, primijetićete da je u ostalim automobilima uglavnom jedna osoba ili evenutalno dvije. Dakle u skoro svakom vozilu postoje dva ili tri slobodna mjesta. Ukoliko uspijemo da motivišemo ljude da koriste carpooling u Bosni i Hercegovini, smanjićemo neefikasnu iskorištenost vozila na putevima i neprihvatljiv način zagađivanja životne sredine, kao i troškove održavanja automobila.

Jako bitno je napomenuti da naši korisnici ne ostvaruju nikakvu finansijsku korist, i to smo jasno definisali u uslovima korištenja kada kreirate profil na našoj platformi. Dakle, platforma BeBeep korisnicima pruža mogućnost štednje kada su u pitanju putni troškovi. Osim što smo to definisali, mi takođe proaktivno radimo na sprječavanju zloupotrebe. Pa tako, iako korisnik sam određuje iznos troška po putniku, BeBeep definiše maksimalni iznos u zavisnosti od kilometraže koja se prelazi, što samim tim onemogućava da se ostvari bilo kakva zarada.


2. Približite nam detaljnije platformu BeBeep. Zašto treba da je koristimo – koja su to četiri razloga, kako navodite na sajtu, zbog kojih ćemo je zavoljeti? Kakve rezultate ste postigli u smislu broja korisnika/ugovorenih vožnji? Kakvi su njihovi komentari?

Korisnici se dijele na dvije grupe: one kojima je potreban prijevoz i one koji svojim automobilom putuju između željenih destinacija. Korisnici koji posjeduju automobil imaju mogućnost da izlistaju svoj plan puta kao i planirane troškove. S druge strane, korisnici kojima je potreban prijevoz mogu da pretražuju objavljene vožnje, rezerviraju odgovarajuće i kontaktiraju saputnike sa kojima im se planovi puta poklapaju. Svi će učestvovati u dijeljenju troškova koji su navedeni na platformi.

Fokus platforme je na sigurnosti korisnika. Sistem ocjenjivanja omogućava korisnicima da pregledaju i procijene svoje potencijalne partnere u vožnji prije nego što prihvate putovanje.


Zajednica korisnika koja se kreira na platformi učiniće putovanje automobilom sigurnijim i društvenijim iskustvom, imaćete priliku da upoznate ljude koje možda do tada niste upoznali. Takođe, ljudi koji voze ne moraju sami da putuju na duga putovanja.

Motiv nastanka BeBeep platforme je također očuvanje životne sredine. Studija, koja prati nedavno istraživanje konkurencije u Evropi, otkriva ogromnu uštedu generiranja CO2. Rezultati pokazuju da ako bi broj putnika ostao isti, a pritom povećamo prosječni broj putnika po vozilu, smanjili bismo nivo emisije CO2 gasova u atmosfer za čak 29%.


Carpooling platforma je počela sa radom u februaru ove godine i do sada broji dvije hiljade registrovanih korisnika sa preko 1,500 ponudjenih vožnji. Ono što je najbitnije je da je prosječna ocjena koji su korisnici ostavili jedni drugima, 4.95 od 5, što znači da iskustvo korištenja platforme i carpooling koncepta opravdava njihova očekivanja.

Međutim, najveći izazov za nas, predstavlja sama edukacija naših korisnika, jer je ekonomija dijeljenja nešto novo i mnogima nepoznato, a isto važi i za koncept carpoolinga. Još uvijek određeni broj ljudi ima nedoumice, svrstava našu platformu u autoprevoznike i smatra da njenim korišćenjem mogu osigurati sebi neki vid zarade. Dok mi, sa druge strane, pokušavamo da damo do znanja da svi koji posjeduju automobil mogu da ponude slobodno mjesto u vozilu kao i da podijele troškove sa drugim korisnicima.


3. Upoznajte nas sa vama. Ko čini tim BeBeepa?

Naš tim je sastavljen od 3 člana potpuno različitih profila, pa samim tim i zaduženja. Petar Sekulić je Machine Learning Inženjer zadužen za razvoj softverskog rješenja, kao i planiranje i dodavanje novih funkcionalnosti. Marko Lalić je UX/UI dizajner koji radi na brendiranju našeg startapa kao i razvoju marketing strategije. I na kraju, Ivo Rasović sa višegodišnjim iskustvom u polju finansija, radi na istraživanju tržista, pripremi budžeta i predviđanju svih troškova koji su nam potrebni za unaprjeđenje poslovanja.

Pored višegodišnjih iskustava u oblastima kojima se bavimo, BeBeep nije prvi startap koji smo pokrenuli. Marko i Petar su suosnivači Automarket startapa, platforme za prodaju polovnih automobila, dok je Ivo osnovao Wonderkid, skauting platformu za mlade sportiste. Kroz prethodna iskustva smo dosta naučili i stekli smo dosta novih znanja kroz razvoj ova dva startapa. Iz svakog neuspjeha kojeg smo imali na tim projektima, trudimo se da izvučemo pouku i da poučeni tim iskustvom ne pravimo iste greške u razvoju BeBeep-a.


4. Platforma BeBeep je zavrijedila nekoliko vrijednih priznanja (navedite) uključujući i nedavno drugo mjesto na EIT jumpstarter-u i jedna je od osvakača Balkatona. Molimo za komentar.

Na programu EIT Jumpstarter, koji predstavlja predakceleratorski program Evropskog instituta za inovacije i tehnologiju (EIT) osvojili smo drugo mjesto u kategoriji urban mobility-a. Na programu je učestvovalo preko 400 startapova iz raznih evropskih država, i u takvoj konkurenciji osvojiti drugo mjesto u oblasti urban mobility-a za nas predstavlja ogroman uspjeh i motiv da nastavimo dalje.


Balkathon – „Smarten Up for the Future“, je regionalno startap takmičenje organizirano od strane Savjeta za regionalnu saradnju (RCC) sa ciljem da okupi mlade inovativne ljude, startapove, centre za digitalne inovacije, naučne parkove, univerzitete, mala i srednja preduzeća itd. iz regiona Zapadnog Balkana kako bi pokrenuli digitalna inovativna i praktična poslovna rješenja u različitim oblastima.

Prijatno smo iznenađeni koliko je bilo interesantnih ideja, i posebno nas raduje činjenica da je većina prijavljenih timova bila sastavljena od studenata ili ljudi mlađih od 25 godina. To je pokazatelj potrebe za ovakvim takmičenjima i dalje ulaganje u regionalnu startap scenu. Samim tim, izbor među 6 pobjedničkih ekipa, za nas predstavlja uspjeh i na neki način potvrdu da potreba za carpoolingom zaista postoji.


5. Kakvi su dalji planovi razvoja BeeBeepa? Da li kao tim imate ideje za nove projekte u budućnosti?

Dalji planovi su da nastavimo da radimo na razvoju BeBeep platforme u cilju konstantnog unaprjeđenja sigurnosti naših korisnika, olakšavanju korištenja platforme i širenja na druga tržišta. Trenutno smo u fazi istraživanja potreba tržišta kako bi smo novim funkcionalnostima upotpunili karaktiristike platforme u cilju dodatnih benefita za korisnike.


Pred nama su takođe mnogobrojni događaji kao što su konferencije, radionice, takmičenja, koji nam pružaju mogućnost da steknemo kako nova znanja tako i priliku za saradnju sa ekspertima iz startap svijeta.

BeBeep možete pratiti putem Instagrama, Facebooka ili weba:
https://www.instagram.com/bebeep.ba/
https://www.facebook.com/profile.php?id=100077960281818
https://www.bebeep.ba/ 

.

.

.


KOMENTARI
1

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.


zdravo prijatelju, moje ime je naomi samuel, liječnica sam i imam 45 godina. Molimo vas da pročitate moje istinito životno svjedočanstvo, imam pozitivnu namjeru da će ove informacije pomoći nekome tko čita ovaj članak, da u roku od dva dana obnovi razoreni brak i obnovi izgubljenu ljubavnu vezu. Nakon godina veze s ethanom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve što sam mogla da ga vratim da me voli, ali sve što sam učinila bilo je uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema njemu , upitala sam ga s Obećala sam sve što sam imala, ali on je odbio. Objasnila sam problem svojoj kolegici na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavnom čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da mu uzvratim ljubav, ali ja sam tip osobe koja nikada nije mislila da dio ljubavnih čarolija postoji ili djeluje, nisam imala Izbor nego da ga isprobam, poslala sam e-mail kanalu spellcaster i on mi je rekao da nema problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će se moj bivši vratiti prije tri dana, bacio je ljubavnu čaroliju u zrak i iznenađujuće, drugi dan je bilo oko 3:00 ujutro. Bivši ljubavnik me nazvao na mobitel, bila sam toliko iznenađena da sam odgovorila na telefonski poziv i sve što je rekao je da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da želi da mu se vratim jer me toliko voli. Bila sam tako sretna i tako smo počeli živjeti sretno zajedno. na ovaj način ga možete kontaktirati ako vam je potrebna bilo kakva pomoć možete ga kontaktirati sa ovom e-mail adresom:[email protected] ili ga kontaktirati na whatsapp / viber sa ovim brojem: (+66 81 302 8552) ... :) .. :) .. :) .. :) .. :). . :)