x

Ovako će izgledati nove reklame za automobile

Od marta iduće godine, prema Carscoopsu, reklame za automobile koje se emitiraju u svim vrstama medija u Francuskoj morat će biti ukrašene odgovarajućim dodacima.

Od marta iduće godine, prema Carscoopsu, reklame za automobile koje se emitiraju u svim vrstama medija u Francuskoj morat će biti ukrašene odgovarajućim dodacima.

Šta?

Na primjer, na kratka putovanja najbolje je ići pješice ili biciklom. Možda razmisliti o korištenju zajedničkih automobila ili za svakodnevna putovanja najbolje je koristiti javni prijevoz. No, tu nije kraj jer će oglašavanje u svakom mediju, osim u radijskim emisijama, morati biti označeno hashtagom SeDéplacerMoinsPolluer.

Ne znam šta je tu strašnije, da takve stvari morate zakonski regulisati i uopšte izmišljati ili da morate upregnuti takve alate da ljudi shvate da ne moraju voziti auto da odu do prodavnice udaljene stotinjak metara od kuće da kupe tri kifle i maslac. Uostalom, postoje neki bolji načini da natjerate ljude da koriste različite oblike prijevoza.


Kazna za nepoštivanje novih propisa?

Do 50.000 eura. U slučaju velikih budžeta i ogromnih reklamnih kampanja, ovaj iznos ne zvuči zastrašujuće, ali sumnjam da bi iko bio tako užasno voljan izbiti i riješiti se tolike količine novca samo da bi pokazao neposluh.

Ali, ali – ovo nije sve?

Jer dizelaše i benzince ćemo viđati u francuskim reklamama samo do 2028. Nakon ovog datuma bit će zabranjeno reklamirati sve što emituje više od 123 g CO2 po svakom prijeđenom kilometru.

Kao rezultat toga, francuski prijemnici od 2028 više neće oglašavati takve “smrtonosne zagađivače” kao što je Toyota Corolla 1.2, koja emituje 132-163 g CO2 po kilometru. Prvobitni plan je bio dopustiti reklame za vozila koja ispuštaju maksimalno 95 g CO2 po kilometru. Yaris Hybrid jedva može uhvatiti ovu vrijednost, pod uslovom da se računa samo minimalna vrijednost iz mjerenja (87-98 g CO2/km).


Možda bi bilo najbolje da se u potpunosti zabrane ove reklame?

Sve u svemu, možda bi bilo najbolje da ovakve reklame, prikazuju vječno sretne, odmorne, mlade i dinamične ljude koji jure pustim gradskim ulicama i koji odmah nakon posla kreću u paraglajding let, koji završava prijelazom u džunglu, nakon čega su, još uvijek puni energije i nakon iscrpljujućeg dana imaju dovoljno snage da uđu u dijetetovu sobu da mu pročitaju priču za laku noć. Pa, ovo su reklame! I ko sam ja da o o tome pišem jer kad krenem u kupovinu novog softwera odmah mislim da ću odjednom postati kreativni profesionalac. Nažalost, niko me nije upozorio da su stvari drugačije posložene. No, vratimo se mi na automobilske reklame.

Imati će oko 3 sekunde da se auto pokaže u svemu tome. Na sreću, najbolji su već kreirani:

Iako mi je žao jer su malo fulili – protagonist hoda sredinom ulice, što je opasno i ne treba ga prikazivati. ok, ovo ostaje:

Ovdje je sve u redu, zar ne? Istina?


(Automobili.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.