x

Predstavljen novi Mercedes SL Roadster AMG, najveće iznenađenje je stražnja klupa

Mercedes je nedavno predstavio sljedeću generaciju SL Roadstera AMG koji je ponovo, nakon 50 godina, dobio 2 + 2 raspored sjedenja.

Tehnički, R129 je 1989. ponudio stražnju klupu, ali bila je prilično neupotrebljiva.

Potpuno novi SL AMG je šesti od svoje vrste, i to u 67 godina proizvodnje.

Službena premijera zakazana je kasnije u ljetu ove godine, a poslužit će kao zamjena AMG GT Roadsteru, piše Jutarnji.

Prve službene fotografije unutrašnjosti prikazuju tehnički opterećenu ploču koja crpi motivaciju iz odlazećeg GT Roadstera.


Mercedes ističe kako su dizajneri htjeli 'stvoriti mješavinu analogne geometrije i digitalnog svijeta – nazvanu hiperanalog', pri čemu su nadahnuće pronašli u originalnom 300 SL-u, iako sličnosti nisu baš vidljive.

Značajke koje prevladavaju uglavnom su nešto što biste očekivali u svakom novom Mercedesu – ogromni ekrani, uključujući potpuno digitalni 12,3-inčni LCD zaslon na instrument ploči i 11,9-inčni infotainment sistem s najnovijom MBUX tehnologijom. Uz njih, to je i opcijski head-up zaslon.

Tu su i ventilatori u obliku 'turbinske mlaznice', visokokvalitetni Burmester zvučnici i paneli vrata dizajnirani 'kao senzualna slojevita topografija'.


Nakon što SL stigne na tržište, kupci će još moći birati sport ili AMG sjedala, u jednobojnoj ili dvobojnoj kombinaciji Nappa kože s dijamantnim šavovima.

Sljedeća generacija roadstera koristit će novu šasiju izrađenu od aluminija, čelika, magnezija i vlaknastih kompozita, a Mercedes dodaje kako novo tijelo ima od odlaznog modela veću torzijsku krutost za čak 50 posto po širini, i 40 posto po dužini. To rezultira boljim i preciznijim upravljanjem i okretnošću.

Na vrhu šasije SL Roadster će koristiti uvlačivi mekani krov, a po prvi puta će se ponuditi s AMG 4MATIC + sustavom pogona na sva četiri kotača. Što se tiče opcija pogonskog sklopa, vjerojatno će se sastojati od hibridnih rednih šestcilindraša i V8 benzinskih automatika, koji mogu proizvesti više od 800 KS na najsnažnijoj izvedbi.


(Radio Sarajevo)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.