x

Prvo ovogodišnje Ladies In druženje! (GALERIJA)

Sinoćnjim Ladies In eventom održanim u Klubu 1 u Sarajevu otvorena je sezona popularnih druženja Ladies In zajednice. Početak prvog Ladies in eventa u 2019. protekao je u znaku plesa i mirisa. Dok su tango plesači osvajali poglede svojim vještinama, istovremeno se kroz publiku širio miris novog parfema Her Secret Desire Antonio Banderas u režiji sponzora dobrodošlice, kompanije Orbico Beauty.

Ladies In eventi počeli su se organizirati prije četiri godine s ciljem promocije kulture, ženskog poduzetništva i pozitivnih životnih vrijednosti. U 2019. godini u Sarajevu, Tuzli, Mostaru i Banjoj Luci održat će ih se ukupno 16.

“Ladies In projekat slovi za najpoznatiju komunikacijsku plaformu poslovnih žena u BiH. Ponosni smo na činjenicu da smo tokom četiri godine Ladies In eventa održali pažnju naših sponzora i poslovnih žena. Naša zajednica raste iz mjeseca u mjesec, a Ladies In je omiljeni događaj u kalendarima naših gošći kojima nudimo mnoštvo razloga da se dobro osjećaju i lijepo provedu, međusobno upoznaju i šire mrežu poznanstava”, kaže Minela Vilić, PR i koordinatorica Ladies In projekta.


Minela je najavila i datume narednih evenata: 4. mart u Narodnom pozorištu u Tuzli, 5. mart u Narodnom pozorištu Republike Srpske u Banjoj Luci, te 28. mart u Hrvatskom narodnom kazalištu u Mostaru.

Dobra energija koju su dame uvijek donosile na zajednička druženja iznjedrila su ideju za nastanak još jednog Ladies In projekta – Ladies In magazina, koji je namijenjen poslovnim i uspješnim ženama BiH. Časopis čije su storije usklađene s preferencijama savremene žene počeo je izlaziti prije dvije godine, pa je ovom prilikom obilježen i njegov rođendan.


“U našem fokusu su motivirajuće priče koje mogu poslužiti kao putokaz svima onima koji žele živjeti produktivan život. Mi živimo Ladies in magazin i s našom misijom nastavljamo i u novom izdanju, kojim se pridružujemo obilježavanju Dana žena, stoga odiše ženskom snagom, intelektom, glamurom i ljepotom. Trudimo se biti svoji i prepoznatljivi. U tekućoj godini naše čitateljice očekuju zanimljivi dvobroji i specijalna izdanja”, rekla je Elma Zećo, izvršna urednica Ladies In magazina.


Žene o kojima je pisao Ladies In magazin bile su inspiracija za Ladies In Awards, događaj na kojem Ladies In zajednica nagrađuje zaslužne građanke za dostignuća na njihovim profesionalnim poljima, a tada se bira i Žena godine.

Prvi Ladies In event bio je također prilika da se redovne gošće upoznaju sa Ženom godine za 2018. – dr. Melisom Ahmedbegović-Pjano, medicinskom direktoricom klinike Svjetlost, koja će ovu nagradu pamtiti cijelog života.


“Naslovnica Ladies In magazina i titula Žene godine su mi donijeli kontakt s mnogim dragim osobama koje su mi nakon proglašenja čestitale, a da se prije toga dugo nismo vidjeli ni čuli. Donijela mi je također i mnogo lijepih poznanstava koja su uslijedila. Probudila je u meni još veću potrebu i želju da budem društveno korisna, stoga sam stupila u kontakt s nekim organizacijama i udruženjima humanitarnog karaktera kako bih ponudila svoj doprinos i kroz oftalmološku specijalnost, ali i kroz aktivno članstvo i svaku drugu vrstu podrške i njihove promocije. Donijela mi je i novi elan i podstrek da nastavimo pružati pacijentima vrhunsku oftalmologiju i da se mi kao ustanova širimo i rastemo”, riječi su dr. Melise.


Nakon obraćanja publici, uslijedilo je uručivanje poklona sretnim dobitnicima i početak komedije Cosa Nostra u kojoj su igrale Minka Muftić i Belma Salkunić.


Ladies In event su podržali: Jana – generalni pokrovitelj, piće dobrodošlice – Sarajevski kiseljak, Red Bull i Vinarija Nuić, dok je sponzor dobrodošlice bila kompanija Orbico Beauty s brendom Antonio Banderas promovirajući novi ženski miris Her Secret Desire. Sve gošće su imale priliku probati parfem u beauty kutku i sudjelovati u zabavnoj aktivnosti – kolu sreće, te osvojiti vrijedne poklone.

Prijatelj projekta koji sudjeluje na svim Ladies In eventima – Subrina, ovog puta damama je predstavio Subrina Charm, kremu za bojenje i njegu kose, čija linija sadrži 24 nijanse.


Ukoliko pratite trendove, vrijedi znati da Subrina Charm nudi sve one nijanse koje se preporučuju kao trendi u 2019.: smeđu, crvenu, prirodno plavu, maslac plavu i boju patlidžana. Ostali prijatelji projekta su: Deborah Milano, Weleda, Catrice i Oreo. 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Foto: Mirnes Mašić

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.