x

Toyota uljepšava Prius, restilizacija do kraja 2018.

Mnogi smatraju da je na pad prodaje Priusa u znatnoj mjeri uticao previše ekstravagantan dizajn aktuelnog modela.

Od svog lansiranja pre više od dvije decenije, Toyota Prius nikada nije imala konvencionalni dizajn. Automobil je tendenciozno oblikovan tako da se vizuelno distancira od aktuelne ponude klasičnih benzinaca ili dizelaša. 

Na taj način, japanski proizvođač želio je da privuče pažnju potencijalnih kupaca i da istakne da je riječ o specifičnom automobilu, sa revolucionarnim pogonskim sistemom.


Iako je ljepota u oku posmatrača, može se reći da su neke verzije Priusa bile estetski uspjelije od drugih, a mnogi smatraju da aktuelna 4. generacija predstavlja korak unazad u dizajnerskom smislu. 

Da je interesovanje za Toyotu Prius u padu, govori podatak da je na najvažnijem tržištu, u SAD, zabilježen pad prodaje od 50% u odnosu na 2012, kada je ovaj model doživio vrhunac popularnosti u toj zemlji. 


Analitičari vjeruju da je za to umnogome odgovoran izgled Priusa 4.

Da li Toyota može značajnije da izmjeni dizajn spoljašnjosti aktuelnog modela kako bi privukla više kupaca, vidjećemo uskoro, s obzirom da će do kraja 2018. biti predstavljen restilizovani model. 


Ovaj automobil u prodaji će se naći 2019. godine, a japanski mediji predviđaju da će nakon redizajna Prius više ličiti na aktuelnu plug-in varijantu tog modela, koja se smatra stilski uspelijom. 

Fokus prilikom restilizacije biće na prednjem i zadnjem dijelu automobila, pa će Prius za 2019. dobiti preoblikovane farove i svjetla za maglu, dok bi sa zadnje strane vozila trebalo da nestanu velika vertikalna LED stop svetla. Umjesto njih, biće postavljene svjetlosne grupe umjerenijeg izgleda. 

Pogonski sistem neće se bitnije mijenjati, a očekuje se da Toyota još više unaprijedi ekonomičnost hibridnog pogona u čijem je srcu 1.8 litarski benzinac.


(Nezavisne.com)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.