x

Uskoro stiže električni Hyundai IONIQ 5 N

Amblemi “N” pričvršćeni na karoseriju znače samo jedno. Električni SUV, višestruko nagrađivan na prestižnim izborima, dobit će verziju sa sportskim voznim karakteristikama.

Stručnjaci odjela N Performance, zaduženog za izradu čistokrvnih Hyundai automobila, model IONIQ 5 propisno su začinili emotivnim nabojem i obećavaju automobil kakav do sada nije viđen u “N” branši.

S najširom ponudom elektrifikovanih automobila u Evropi, Hyundai ide korak dalje. 2023. potpuno električni SUV pod-marke N bit će službeno predstavljen kao prvi masovno proizvedeni model visoke izvedbe sljedeće generacije. Hyundai je doradio dizajn ovog automobila, koji je testiran zajedno s konceptnim automobilima RN22e i N Vision 74, nazvanim laboratoriji na točkovima.

Hyundai N je jedna od najbrže rastućih marki sportskih automobila na svijetu. Svi naši planovi su na dobrom putu da se ostvare u skladu s našom vizijom elektrifikacije. Priča o uspjehu valjanih laboratorija okrunjenih RN22e savršen je uvod u prvi električni proizvodni model naše podmarke N, IONIQ 5 N, koji uskoro dolazi – rekao je Till Wartenberg, potpredsjednik N Brand Management & Motorsport u Hyundai Motor Company.

Trenutno u ponudi u salonima, IONIQ 5 temelji se na E-GMP (Electric-Global Modular Platform) koju je razvila Hyundai Motor Group. Od iste koju će preuzeti prvi električni serijski sportaš.

IONIQ 5 N, okružen posebnim pikselom i kamuflažnim dizajnom kockaste zastave, predstavljen je u prvom videu. Odmah privlači pažnju sprijeda s drugačije dizajniranim usisnicima zraka, što se može vidjeti na kraju videa podijeljenog u medijima:


Snaga i performanse još uvijek su misterij

Pokretan električnom energijom, IONIQ 5 fokusiran je na udobnost vožnje. Primijenjena inovativna rješenja koja utiču na udobnost i sigurnost značajno rasterećuju vozača tokom vožnje. Ono što je važno, u svemu tome nije zaboravljena izvedba. U osnovnoj verziji IONIQ 5 opremljen je baterijom kapaciteta 58 kWh koja omogućuje vožnju 384 kilometra (prema WLTP). Veća baterija kapaciteta 77,4 kWh produžuje domet do čak 507 kilometara. Aktualna top verzija razvija 325 KS i omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,1 sekundu.

Možete biti sigurni da će u sportskoj verziji sa slovom “N” u nazivu biti još više snage, povećat će se odziv i preciznost u vožnji, a time će se za volanom sve odvijati puno brže. Detaljni parametri još uvijek se drže u tajnosti , dakle, dižu se tenzije prije službene premijere.


350 kW punjenje i dvosmjerni protok energije

U slučaju električnih automobila, brzina punjenja jednako je važan parametar kao i snaga ili domet. IONIQ 5 može podržati i 400V i 800V infrastrukturu za punjenje bez potrebe za dodatnim komponentama ili adapterima. Čak i standardni IONIQ 5 može se puniti maksimalnom snagom od 350 kW, što znači da punjenje još veće baterije kapaciteta 77 kWh od 10 do 80 posto traje samo 18 minuta. Štaviše, prvih pet minuta punjenja povećava domet za više od 100 kilometara.

Dobro je znati da standardna oprema na IONIQ 5 uključuje V2L funkciju, koja omogućuje protok električne energije u dva smjera, i prema i iz akumulatora automobila. Ako trebate napajati vanjske električne uređaje, to se može učiniti energijom pohranjenom u ćelijama IONIQ 5.

Inverter pretvara istosmjernu struju (DC) iz baterije u izmjeničnu struju (AC). Ovi uslovi omogućuju vam stvaranje novih scenarija korištenja automobila koji odgovaraju različitim stilovima života kupaca.


(Automobili.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.