x

Audi i čak dva povlačenja Q-sedmice!

Dragi naši zagriženi ljubitelji „gospodara prstenjaka“, smijali ste se Lexusu, Toyoti i Aston Martinu?

Eto, sad je red da se i vama smiju, jer je Audi unutar samo jednog tjedna čak dvaput povlačio model Q7 u servise.

 

Protekli su tjedni za ekipu iz Ingolstadta bio malčice burniji nego inače. No pod time ne podrazumijevam rutinu pri izradi aktualnih modela ili pak osmišljavanje nekog novog, koji bi tek trebao uveseljavati štovatelje četiri kruga i Quattro-pogona, već propuste u proizvodnji koji su rezultirali povlačenjem jednog modela u servise – i to čak dvaput.

 

Model o kojem se radi naziva se Q7 – znate onaj glomazan pravokutnik koji iza vas u retrovizoru izgleda kao da će vas pojesti.

 

Dotični je model na doradu pozvan čak dvaput unutar jednog tjedna, što predstavlja svojevrstan presedan u svijetu automobila, pa Audi zbog toga treba smatrati posebnim proizvođačem automobila…ili možda ipak ne.

 

Prva je faza povlačenja nove Q7-ice nastala zbog „ljudske pogreške“ zbog koje je nekolicina primjeraka ovog modela iz tvornice izašla s greškom na servo-sustavu upravljača.

 

Realno gledano, ne radi se o nekom velikom kvaru, niti je velik broj primjeraka modela Q7 zahvaćen tim problematičnim dijelom, ali s obzirom na status koji ova marka na tržištu uživa, čak je i osam primjeraka modela bilo dovoljno da se ekipa iz Ingolstadta oglasi i povuče automobile u servise.

 

Navodno je cijeli problem upakiran u kontrolnu jedinicu servo-uređaja koja je iz tvornice u Budimpešti izašla s greškom.

 

Prema navodima iz Audija, te potvrdama koje je u javnost iznijela američka asocijacija NHTSA, radi se o ploči kontrolera na koju nije izliven gel koji je čuva od eksternih utjecaja, čime je pak ista podložna hrđanju i kvarovima. Rezultatno stanje tih kvarova seže od sporadičnih kratkih spojeva, pa sve do potpunog otkazivanja servo-uređaja upravljača, čime bi se vlasnicima itekako zagorčao život za volanom.

 

Uostalom, kako bi shvatili o kakvom se problemu radi, samo pokušajte isključiti servo na vašem automobilu i odvesti se par metara, pa će vam biti jasno kako se ta tvornička greška može manifestirati u praksi.

 

Naravno da su iz Audija reagirali promptno, te da su svi vlasnici potencijalno problematičnih primjeraka modela pozvani u servise na besplatnu izmjenu, pa je time priča i završila s „hepiendom“, ali odmora nije bilo, jer se već nekoliko dana kasnije na obzoru pojavio drugi problem.

 

Izvor: automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.