x

Još jedno savršenstvo iz firme Eagle!

Eagle je postao relativno poznat s modelom Low Drag GT za kojeg je Clarkson izjavio da je riječima nemoguće dočarati koliko je dobar. Recept za Spyder GT je više-manje jednak, uzeti ono najbolje od 60-ih pa to modernizirati kako bi ustvari radilo.

Ova kreacija je, što se dizajna tiče, temeljena na Jaguaru E-Type, ali s njim ne dijeli gotovo ništa osim što su oba pogonjena rednim „šestakom“. No, broj cilindara te njihov raspored su jedino što povezuje ta dva motora. Motor u Spyderu je 4.7-litreni te razvija 330 konjskih snaga. Još jedna stvar koju je uzeo iz šezdesetih je masa koja jedva premašuje tonu pa je u stanju dostići 100km/h za manje od 5 sekundi.

 

Masa ipak nije postignuta tradicionalnom „štednjom“ na svemu nepotrebnom već korištenjem materijala poput aluminija i magnezija. Najimpresivnija stvar kod ovog automobila je posvećenost detaljima, sve što se nalazi unutra plod je rada nečijih ruku, a ne dosadnih, bezdušnih, strojeva. Ovjes također nije iz šezdesetih pa je zahvaljujući tome i maloj masi itekako sposoban i u zavojima.

 

No, želite li ovakav automobil voziti brzo? Možda zvuči glupo, ali voziti ovakvo savršenstvo na njegovom maksimumu je isto kao da stavite Pavarottija u prosječni cajkaški klub, odradit će što treba, ali ni publika, a ni on neće biti pretjerano zadovoljni. Mjesto mu je na nekoj predivnoj cesti kroz zelenilo Walesa ili u savršeno pitomim talijanskim planinama. Mislim da je vrijeme da dođem i do glavnog nedostatka ovog automobila, a to je svakako cijena. Ako vam se ovo sviđa( u što ne sumnjam) morati će te izdvojiti 695,000 funti te još naravno dodati i porez na tu „svoticu“.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.