Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024
(Sarajevo; 20. decembar 2023. ) U Mercator centru Ložionička, održana je prezentacija
projekta MUST HAVE kao i dodjela priznanja za proizvode i brendove koji su obavezan
asortiman na policama trgovačkih lanaca, ali i domaćinstava u 2024. godini.
Već sedam godina In Store magazin kroz ovaj događaj promoviše brendove, koji se u
narednoj godini trebaju naći na policama trgovačkih lanaca i koji su se kao takvi odvojili od
konkurencije, prije svega kvalitetom. Od prošle godine projekat je proširen i prema krajnjim
potrošačima, kojim je omogućeno da u većim prodajnim objektima naših trgovaca-partnera,
na jednoj polici donesu lakšu odluku o pametnoj kupovini i da ih ta ista kupovina učini
sretnima.
Odabrani proizvodi su oni koji teže najvišim standardima kvalitete i sigurnosti, pružajući
potrošačima izuzetnu vrijednost i odlično iskustvo kupovine. Ovakvi događaji označavaju
korak prema unapređenju dostupnosti proizvoda, te kontinuiranom unapređenju asortimana
koji zadovoljava potrebe i očekivanja krajnjih potrošača.
- Ovaj projekat koji danas predstavljamo je jako važan kako trgovcima, tako i krajnjim
potrošačima, prvima da znaju šta traju imati na svojim policama, a potrošačima daje
informaciju o proizvodima koji inoviraju, koji se kontinuirano razvijaju i iz godine u
godinu su bolji. Ove godine smo napravili dodatnu ekstenziju, jer ćemo markicom
obilježiti MUST HAVE proizvode, da kupci budu sigurni da prije svega biraju
kvalitet, izjavio je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina.
Kao i prošle godine u svim većim Konzum, Mercator i Kort marketima tokom mjeseca
januara i februara, adekvatnim brendingom u svakom prodajnom objektu, police će biti
vizuelno istaknute za kupce i na njima će se naći odabrani asortiman, te će dostupnost
izabranih proizvoda biti olakšana.
- Već drugu godinu zaredom okupljamo se u našem objektu Mercator Ložionička kako
bismo promovisali najprepoznatljivije proizvode bez koji tržište robe široke potrošnje
ne može funkcionisati. Ujedno je ovo prilika da se ojačaju odnosi između
proizvođača, distributera i retaila kao završne faze u lancu snabdijevanja. Proizvodi
koji su ponijeli priznanja su poznati širokoj potrošačkoj populaciji, te je ovo značajan
doprinos u ponudi kako Konzuma i Mercatora, tako i drugih partnera projekta. Ovo je
način unapređenja prodaje, te je rezultat kvalitetnija ponuda, ali i značajan rast za sve
sudionike projekta, te ćemo i u budućnosti podržavati ovakve projekte, rekao je
Nihad Imširović, predsjednik Uprave Konzum BiH.
Promovisani brendovi su oni koji oblikuju tržište, donose novitete, prate trendove, a samim
tim uspješno posluju, jer su pronašli put do potrošača, a stečeni imidž nastoje zadržati i
dodatno graditi, učestvujući u ovakvim projektima.
Proizvođači nastoje, pored izuzetnog kvaliteta, ponuditi i stalne inovacija u asortimanskom
dijelu, kako bi zadržali lojalne kupce, ali osvojili i nove.
Već godinama svi oni koji smatraju da je njihova uloga podržati potrošače, ponuditi im
najkvalitetnije proizvode na tržištu i biti tu za njihove potrebe, te im omogućiti da u
određenom trenutku kupe i konzumiraju baš ono što žele, dio su ovog projekta. Ističući
važnost postojanja ovakvih događaja, koji u fokus stavljaju najpotentniju industriju u bh.
privredi.
MUST HAVE brendovi za 2024 su Fast Energy Drink, Eurocompany 99 – Perfect Day,
Grand kafa, Prima štapići, Sara voda, Smoki, MEGGLE – Cooking cream, Sarajevski
kiseljak, Sanpellegrino Naturali, Pfanner, CHIPSY, Vegeta, Čokolino Dark, Argeta, 7 Days
BAKE Rolles, 7 Days Croissants, Milka Choco Brownie, Bonito zobena ovsena kaša,
Bonito kečap, Toblerone, Nutrino lab, Mi99 Natura vajkrem classic, Mi99 Natura jogurt
2,8%, Mi99 Natura trajno mlijeko 2,8%, Lasta, We Care, Café Brazil, Plantago čajevi,
Pionir, Bazooka, Jaffa cakes, Mljekara Livno – Livanjski sir, Vina Domano, Ziaja,
Frosch, Hell Energy Drink, Hell Ice Coffe, XIXO, ANTIQUE Pelinkovac, AENO i Nelt.
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.