x

Opraštamo li se od Škode Fabije Combi? Izgleda da neće biti nove generacije

Škoda Fabia Combi? Da, nekad je postojalo nešto poput ovoga, malo, jeftino, praktično i univerzalno. Ali to bi bilo to – neće biti nove, praktičnije Fabije.

Još uvijek imamo Fabiu Combi Classic, prethodnu generaciju Fabije, još uvijek u ponudi češkog proizvođača, koja se proizvodi paralelno s novom generacijom. No ni ova situacija neće trajati vječno.

I šta dalje?

Ništa. Prema navodima auto.cz, priča o Fabiji karavan se završava. Sudbina potencijalne Fabije Combi toliko je zanimljiva, za ne baš uzbudljiv automobil da se promijenila barem nekoliko puta. U početku nova Fabia Combi nije bila planirana, zatim je novi predsjednik Škode službeno najavio da će nova Combi verzija biti dostupna, ali sada – iako manje službeno, doznajemo da se nijedan od tih planova nije pojavio.


Zašto? Prema poruci poslanoj zaposlenicima Škode, problem su, naravno, bili evropski standardi emisija izduvnih gasova i zato potreba da se u većoj mjeri oslanjaju na električne ili elektrificirane automobile. Češki proizvođač neko je vrijeme pokušavao dizajnirati novu Fabiu Combi kako bi njezina proizvodnja bila isplativa, ali, kako prenosi auto.cz, ta je misija bila neuspješna.

Nova Fabia Combi zato vjerojatno nikada neće ugledati svjetlo dana, a nema naznaka hoće li je u budućnosti zamijeniti sličan električni automobil. Kad bih se kladio na jednu od ovih opcija, kladio bih se na ovu drugu. Prednost Fabije Combi bila je ta što je imala puno prostora za prtljagu i bila jeftina. U električnim automobilima ovo je prvo ostvarivo, ali ovo drugo, u dimenziji sličnoj Fabiji – ne baš. Barem ne trenutno, a sumnjam ikad.


Tako se zahvaljujući propisima emisija izduvnih gasova EU možemo oprostiti od još jednog segmenta.

Segment A zapravo više ne postoji, a samo posljednji preživjeli ostaju na bojnom polju i vjerojatno neće imati nasljednike. Segment B, još uvijek nekako živi, ​​ali njegova praktičnija verzija, karavan B, gotovo je potpuno izbrisan. Doduše, to se donekle može objasniti modom SUV-ova, ali ovo ne iznenađuje – ako kupcu mogu naplatiti veću cijenu za SUV, zašto bi se mučili s modelima koji bi se morali prodavati jeftinije? A ako ipak podignu cijenu običnom modelu, ko će ga kupiti. Uostalom, B-karavan je bio za one koji žele puno i jeftino. Međutim, bilo je jeftino, to je bilo presudno.


(Automobili.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.