Novo vjetrobransko staklo: Promjena nije jednostavna
Kamere ključne za rad sistema aktivne sigurnosti smještene su uglavnom uz unutrašnji retrovizor i svoj snimateljski rad obavljaju kroz vjetrobransko staklo.
Svaka promjena stakla traži kalibraciju tih uređaja.
Nikome više nije lako, a najmanje proizvođačima sekundarne opreme za autoindustriju.
Automobilske kompanije čine sve kako bi im otežale posao, a posljednji problemi pojavili su se s vjetrobranskim staklima.
Moderni sistemi aktivne sigurnosti razmješteni su po cijelom automobilu, pa tu zaista više ne znate kad ćete se spotaći na neki senzor, a neki od najvažnijih sistema su oni automatskog kočenja u slučaju opasnosti i sistem za održavanje u saobraćajnoj traci.
Kakve to veze ima sa staklima?
Ima. Zbog toga jer su kamere ključne za rad tih opcija smještene uglavnom uz unutrašnji retrovizor i svoj snimateljski rad obavljaju kroz vjetrobransko staklo.
Zbog toga svako pucanje stakla te njegovo mijenjanje nosi potrebu za rekalibracijom sistema. Neki automobili mogu biti statički kalibrirani u servisima, ali neka vozila potrebno je izvesti na cestu i konstantnom brzinom prijeći određeni put.
Pretpostavlja se da će ovaj problem uticati na propast brojnih malih kompanija koje su izrađivale autostakla, odnosno vjetrobranska stakla.
(Autopress.hr)
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.